Hjælpfremviser crasher
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 29-05-04 15:20

Hej gruppe.

For et par dage siden begyndte min hjælpfremviser at opføre sig
underligt (OS X 10.3.3 og 10.3.4).
Når jeg åbner Mac-hjælp, viser den ingen tekst, men jeg kan se på min
firewall, at den knokler løs på nettet. Prøver jeg at åbne andre
hjælp-emner kan den finde på at crashe. Det sker kun på en af mine
brugerkonti.

Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre ved det?
- Kopiere hjælp fra en anden konto?
- Geninstallere hjælp?

Venlig hilsen
Jens Vesterdahl

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-05-04 20:28

In dk.edb.mac, j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k wrote:

> Er der nogen, der ved, hvad jeg kan g?re ved det?
> - Kopiere hj?lp fra en anden konto?
> - Geninstallere hj?lp?

Slette cachen i:

~/Library/Caches/com.apple.helpui

Slette plist:

~/Library/Preferences/com.apple.help.plist

Jeg ved ikke om det hjælper, blot et forslag.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: There isn't any problem

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 29-05-04 20:46

In article <fr4no1-ov1.ln1@hexley.verture.net>,
voss@null.dk (Jonas Voss) wrote:

> Jeg ved ikke om det hjælper, blot et forslag.

Det gjorde det
Af hjertet tak ...

Mvh
Jens