Remote styring af iTunes
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-05-04 12:31

Hej

Er der nogen der har gode erfaringer med remote styring af iTunes...

Muligvis noget software der kunne virke både på Mac og PC?

Jeg syntes jeg engang for noget tid siden i en tidligere udgave af
iTunes havde en mulighed med afspilning på en remote iTunes?

--
Mvh Nicolai Brandt

http://www.robra.dk

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 30-05-04 09:56

Nicolai Brandt wrote:

> [...]
>
> Jeg syntes jeg engang for noget tid siden i en tidligere udgave af
> iTunes havde en mulighed med afspilning på en remote iTunes?

Jeg har ikke selv erfaring med den slags, men se her (URL på 2 linjer):
http://www.versiontracker.com/php/search.php?
mode=basic&action=search&str=itunes+remote&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0
om ikke der skulle være noget du kan bruge

--
Bjarne D Mathiesen http://mozilla.mathiesen.info/
København N ; Danmark ; Europa