Spørgsmål til Eudora (6.1)
Fra : Tobias

Dato : 29-05-04 11:46

Hvordan får jeg mappelisten ude i højre side frem (igen)?

Hvordan importerer man adressekartoteket fra Outlook Express (ikke e-mails)?

To forholdvis enkle spørgsmål, synes jeg selv
På forhånd tak.

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 31-05-04 01:41

Prøv comp.mail.eudora.mac

Der er der altid en der kan løse ud af Eudora-problemer.
Mvh, Bob

--
Bob- purge Plus

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-05-04 09:15

Robert J. Widenmann <mariPLUSbob@PLUSadsl.dk> wrote:

> Prøv comp.mail.eudora.mac
>
> Der er der altid en der kan løse ud af Eudora-problemer.

Det er en god gruppe. Jeg er også helt ked af, at jeg ikke kan hjælpe.
Og det ser jo heller ikke ud til, at der er andre, der kan. Jeg var en
fanatisk Eudora-bruger, indtil jeg fik OS X og gik over til Apple Mail.
Desværre her jeg glemt en masse, og jeg kender heller ikke de nyere
versioner. Heldigvis er der masser af hjælp at hente på nettet og i
nyhedsgruppen ovenfor. Du kan også se vejledninger hos Eudora selv:

<http://eudora.com/>
<http://eudora.com/techsupport/tutorials/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anders Krøyer

Dato : 03-06-04 13:55

In article <bbc83ff0.0405290246.41eaf2fe@posting.google.com>,
tobiasr@wanadoo.dk (Tobias) wrote:

> Hvordan får jeg mappelisten ude i højre side frem (igen)?

menu: window > mailboxes

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Sebastian

Dato : 03-06-04 15:08

Tobias <tobiasr@wanadoo.dk> wrote:

> Hvordan får jeg mappelisten ude i højre side frem (igen)?
se andet svar
> Hvordan importerer man adressekartoteket fra Outlook Express (ikke e-mails)?
i Eudora 5 er det således:
vælg Menu <File> <Import Mail>
I popup vindue vælger du fra hvilket mailprogramm du vil hente data
(her Outlook)
Vælg Outlook identitet.
Vælg hvad du vil importere (altså kun adresserne)

Jeg tror ikke der skete den store forandring med version 6.
Version 6.1 har et alvorligt sikkerhedshul! Husk at lave en update.

> To forholdvis enkle spørgsmål, synes jeg selv
Enig, men siden AppleMail er der ikke ret mange Eudora bruger tilbage.
hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Terje Kleverud

Dato : 05-06-04 23:26

Tobias <tobiasr@wanadoo.dk> wrote:

> Hvordan får jeg mappelisten ude i højre side frem (igen)?

Klikk på ikonet oppe i det høyre hjørnet i mailbox-vinduet.

--
Terje K Du bør gjøre det så enkelt som mulig
...men heller ikke enklere.

(A. Einstein)