Erfaringer med Brenthaven-tasker?
Fra : Rasmus Bruun

Dato : 26-05-04 22:43

Apple Store har to tasker fra Brenthaven, der hedder Titanium (nogle steder
i stedet benævnt "Pro" eller "Professional"). Den ene
er en skuldertaske, den anden en rygsæk.

Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med dem? De er
hundedyre, men ser ret tiltalende ud (www.brenthaven.com).

Og er der nogen, der kan fortælle, om det er mest behageligt at gå med
en bærbar computer på ryggen eller over skulderen? Det bliver jo
alligevel til nogle kilo, når man også har strømforsyning, mus, cd'er
og diverse kabler med sig.

--
Venligst,
Rasmus Bruun

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-05-04 23:14

Rasmus Bruun <usenet@RE--rasmusbruun--MOVE.dk> wrote:

> [...]
> bærbar computer på ryggen eller over skulderen? Det bliver jo alligevel
> til nogle kilo, når man også har strømforsyning, mus, cd'er og diverse

Jeg har rygsækken til min 15" TiBook, og jeg er meget glad for den. Jeg
cykler en del med computeren, så jeg lægger vægt på, at rygsækken er god
at have på. Mange rygsække er for firkantede til at være rigtig
behagelige. Brenthaven rygsækken er rigtig god at have på. Kvaliteten er
naturligvis god, og så er den dejlig anonym og ligner slet ikke en
computertaske. Mange computertasker kunne lige så godt have et
signalrødt mærke, hvor der stod: Stjæl mig! Jeg indeholder
computerudstyr for kr. 25.000,-.
Ulempen kan måske være, at den ikke er så rummelig. Den tykke
polstring stjæler naturligvis en del plads, og computeren selv fylder en
del. Men der er plads til lidt småindkøb på vej hjem fra arbejdet. Og
computeren ligger godt beskyttet i en udtagelig sleeve.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : No1

Dato : 27-05-04 11:12

> [...]
> en bærbar computer på ryggen eller over skulderen? Det bliver jo
> alligevel til nogle kilo, når man også har strømforsyning, mus, cd'er

Jeg bruger slet ikke min Incase iBook skuldertaske/sleeve mere, fordi
jeg fik ondt i hovedet af at bruge den. Den presser ned på den ene
skulder på en ubehagelig måde. I stedet bruger jeg en rygsæk, som er
meget mere behagelig. Vægten bliver godt fordelt. Samtidig er der plads
til andet end blot computer og strømadapter.

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 27-05-04 21:07

Tak for tilbagemeldingerne. Det lyder som om, at en rygsæk vil være en god
idé.

--
Venligst,
Rasmus Bruun