Cinema 4D - tredimensionelle bogstaver
Fra : Birgitte Behrendt La~

Dato : 24-05-04 21:54

Hej med jer

Jeg er i gang med at sætte mig ind i Cinema 4D og det er godt
3D-program. Det går fint med at lægge effekter på cuber m.m., men til
gengæld kan jeg ikke få samme effekt på bogstaver.

Jeg leder derfor med lys og lygte efter et eksempel jeg kan følge på
hvordan man lave tekst tredimensionelt og lægge nogle fede effekter på.
Nogle forslag til hvor jeg finder det? Har ikke haft held med at finde
noget konkret endnu på nettet.

På forhånd tak

Mvh
Birgitte

Fra : Birgitte Behrendt La~

Dato : 26-05-04 11:06

Birgitte Behrendt Larsen <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> [...]
> hvordan man lave tekst tredimensionelt og lægge nogle fede effekter på.
> Nogle forslag til hvor jeg finder det? Har ikke haft held med at finde

Hej igen

Mit spørgsmål afstedkom ikke en masse svar, så jeg prøver lige igen. Er
der nogle i denne gruppe, som kan bidrage med lidt hjælp til en
nybegynder indenfor Cinema 4D og tips til nogle gode tutorials mht.
udarbejdelse af tredimensionelle bogstaver?

Mvh
Birgitte