fra aif til mp3
Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-05-04 11:49

jeg har et program som hedder SoundApp som kan konvatere fra mp 3 men
jeg ved ikke hvordan jeg skal indstille det og gøre det omvende

Med venlig hilsen

Niels Poulsen

Ved retursvar Slet "NOSPAM "
Opføre dig ordninglig bare i dag

Fra : Kell Christensen

Dato : 21-05-04 11:25

Niels Poulsen <npoulsenNOSPARM@newmail.dk> wrote:

> jeg har et program som hedder SoundApp som kan konvatere fra mp 3 men
> jeg ved ikke hvordan jeg skal indstille det og gøre det omvende

Brug iTunes - gå i indstillinger og tjek AIFF derefter i
Advanceret/konverter - såån...

Kell

som ikke slettede nosparm

Fra : Jesper

Dato : 21-05-04 17:36

> [...]

> jeg har et program som hedder SoundApp som kan konvatere fra mp 3 men
> jeg ved ikke hvordan jeg skal indstille det og gøre det omvende

SoundApp kan ikke indkode i MP3, kun afkode.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Niels Poulsen

Dato : 24-05-04 21:27

Jesper <foobar@devnull.invalid> wrote:

> SoundApp kan ikke indkode i MP3, kun afkode.

Der er et program som kan indkode mp3 og som kan køre på et gamle OS
8.6, hvor kan jeg downlode det henne?

Fra : Jesper

Dato : 24-05-04 22:47

Niels Poulsen <npoulsenNOSPARM@newmail.dk> wrote:

> Der er et program som kan indkode mp3 og som kan køre på et gamle OS
> 8.6, hvor kan jeg downlode det henne?

Prøv BladeEnc 1.4
http://www.helsinki.fi/~pkamppur/bladeencmac.html

Fra : Niels Poulsen

Dato : 25-05-04 21:08

Jesper <foobar@devnull.invalid> wrote:

> Prøv BladeEnc 1.4
> http://www.helsinki.fi/~pkamppur/bladeencmac.html

Jeg kunne vel ikke være så heldig, at du vil putte det program i min
postkasse hvis det kan køre på OS 8,6 og kan dekode aif til mp3, så lyde
det som om det er programmet,netsidene svare menlig ikke

MVH

Fra : Jesper

Dato : 25-05-04 21:16

> [...]
> postkasse hvis det kan køre på OS 8,6 og kan dekode aif til mp3, så lyde
> det som om det er programmet,netsidene svare menlig ikke

No problemos, er sendt! Kan køre på classic 7.5.3 og højere.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 31-05-04 13:05

Jesper <foobar@devnull.invalid> wrote:

> No problemos, er sendt! Kan køre på classic 7.5.3 og højere.

Du får mange tak det virker over alt forventning.

Fra : Sebastian

Dato : 26-05-04 09:12

Niels Poulsen <npoulsenNOSPARM@newmail.dk> wrote:

> Der er et program som kan indkode mp3 og som kan køre på et gamle OS
> 8.6, hvor kan jeg downlode det henne?

iTunes 1 i en hacked version. Jeg har selv prøvet det på en PowerBook
5300 (100 MHZ PPC og 54 MB ram). For en mere komfortable betjening kan
en lidt hurtigere maskine dog anbefales

http://www.wormintheapple.gr/downloads/index.html

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Tom

Dato : 26-05-04 12:31

Ellers find programmet mpegger
Det kan køre I et stykke tid, uden at du betaler..
Programmet er perfekt til det du leder efter..
Og væsentligt lettere at håndtere end itunes på OS9.x.x.x