AGP Status?
Fra : Olsen

Dato : 03-06-04 23:45

Min AIDA32 nævner flg.:

"AGP Egenskaber
AGP Version 2.00
AGP Status Frakoblet
AGP Aperture Størrelse 64 MB
Understøttede AGP Hastigheder 1x, 2x, 4x, 8x
Fast-Write Understøttet, Frakoblet
Side Band Addressing Understøttet, Frakoblet

Problem AGP er afbrudt. Dette kan give ydelses
problemer."

Betyder det noget? Hvis ja, hvordan afhjælpes det?

Mit Motherboard er et ASRock K7S8X og mit grafikkort er et Radeon
7200.

\Olsen

Fra : Vega

Dato : 04-06-04 09:42

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Betyder det noget? Hvis ja, hvordan afhjælpes det?
>

> Mit Motherboard er et ASRock K7S8X og mit grafikkort er et Radeon

Du skal installere AGP driverne til dit motherboard.

Mvh. Vega.