Lidt info om leveringstider på GeForce 680~
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 21:34

Hej Alle

Jeg har her til aften rykket min leverandør af mit GeForce 6800 U lidt for
en leveringstid, da den reelt var sat til idag.

Jeg har modtaget en mail til dem, hvor jeg har tilladt mig at klippe navne
ud:

"X800 Pro kort: Vi kan ikke få noget som helst ud af Sapphire vedr. hvornår
de rent faktisk sender dem ud på markedet - men det skulle angiveligt være
indenfor de næste to uger.

Vi snakkede med vores anden indkøber i dag, og han har haft møde med
Gigabyte, og de er i gang med produktionen af PCI Express grafikkort - og
X800 Pro skulle angiveligt også være i produktion.

Geforce 6800 Ultra: Der er mange forskellige rygter, men de skulle rent
faktisk være lanceret allerede nu, men ifølge PNY, så har nVidia
tilbagekaldt den model for at give den nogle forbedringer i forhold til X800
Pro - om det holder vand, det ved vi ikke.

Vi har snakket med Point Of View i dag, og de skulle have modtaget ca. 100
chips i denne uge, men nVidia siger nu ca. 2 uger før de kommer - der vil
nok gå små 4-5 uger inden POV er på markedet her i Danmark.

Kort sagt, så er der lidt forskellige meldinger hele hos både ATI og
nVidia."

Ved ikke om andre kan bruge det til noget, men det kunne jo være at der gik
nogle og ventede lige som jeg selv gør.

Mvh.

Lars B. Jensen

Fra : MKH1

Dato : 03-06-04 23:25

Tak. Sikkert mange der venter med penge i hånden.
Venter selv på X800 XT PE

Marni.

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-06-04 00:32

> [...]
>
> Ved ikke om andre kan bruge det til noget, men det kunne jo være at
> der gik nogle og ventede lige som jeg selv gør.

Ja, jeg venter selv utålmodigt på mit HIS Excalibur X800 Pro IceQ II, som
jeg kan se er blevet udsat til den 17. juni indtil videre Om den dato
holder, tvivler jeg efterhånden lidt på... Suk!

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet