Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
All-in-wonder til Shuttle
Fra : Peter Holm

Dato : 31-05-04 09:23

Hejsa
Jeg overvejer at skifte den store maskine ud med en lækker lille Shuttle.
Jeg vil derfor høre, om det er muligt at sætte et større All-in-wonder kort
i en Shuttle, for at beholde muligheden for at se TV på pc'en.
Jeg leder altså efter kortet der kan være i en Shuttle, og som kombinerer
tv-tuner og en kraft svarende til mit ti4200.

Hvilket kort kan jeg bruge?

Mvh
Peter

Fra : Thomas VJ

Dato : 01-06-04 09:58

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> Jeg leder altså efter kortet der kan være i en Shuttle, og som kombinerer
> tv-tuner og en kraft svarende til mit ti4200.
>
> Hvilket kort kan jeg bruge?

Hej Peter,

Hvis du ikke får et brugbart svar her i gruppen kan du evt. prøve at
kontakte Jan Damsgaard fra Inter-Data A/S.
Hans e-mail adresse finder du her: http://www.shuttle.dk/SHUTTLEX/index.asp

mvh,
Thomas VJ

--
dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser.

Fra : Peter Holm

Dato : 01-06-04 10:15

Thomas VJ wrote:
> [...]
>
> Hvis du ikke får et brugbart svar her i gruppen kan du evt. prøve at
> kontakte Jan Damsgaard fra Inter-Data A/S.

ok, thx
Peter