Anbefaling af Grafikkort
Fra : Rasmus

Dato : 28-05-04 06:40

Hej er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke koster over
2000 kr. ?? jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig MvH Rasmus

Fra : Mythos

Dato : 28-05-04 08:24

"Rasmus" <Zombie9831@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke koster over
> 2000 kr. ?? jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig MvH Rasmus

Fortæl om dine behov som dit nye grafikkort skal opfylde.

Kim Larsen

Fra : Rasmus

Dato : 28-05-04 12:56

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kim Larsen

> jeg spiller meget spil så det skal være hurtigt og godt helst noget hvor
der følger nogle spil med. jeg har et Geforce4 ti4200 128mb lige nu MvH
Rasmus

Fra : Thomas VJ

Dato : 28-05-04 11:35

"Rasmus" <Zombie9831@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke koster over
> 2000 kr. ?? jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig MvH Rasmus

Den bedste anbefaling lige nu er vel at vente et par uger indtil de nye kort
fra nvidia og ATI er slået igennem på markedet. Så får du lige pludselig
rigtig rigtig meget kort for dine 2k kr.

mvh,
Thomas

--
dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser på ferie...