lydkort og grafik
Fra : Saitek

Dato : 27-05-04 14:59

Jeg har haft et soundblaster live kort ( faktisk 2, et af dem et 5.1 ) som
jeg brugte sammen med Far Kry. Men jeg måtte sætte min grafik ned på et lavt
niveu for at spille uden problemer 800*600 og alt sat til det laveste) (har
et FX5900xt og en 2600+)

Jeg troede at problemerne jeg kunne se, måtte skyldes mit grafikkort. Men nu
har jeg købt mig et trust lydkort (511 5.1) til bare 200kr. Det belaster CPU
væsenlig mindre og nu kan jeg pludselig køre 1024 med alt sat væsenligt
højere op og kan ikke se nogen problemer længere. Ved ikke lige hvor grænsen
går endnu.

Så problemer man oplever med sit grafikkort er måske slet ikke grafikkortet
men i stedet lydkortet der trækker alt for mange resurser fra CPU.

Nogen erfaringer med det? Kan da ikke bare være mig. Visse lydkort er en
endnu mindre belastning end lige Trust 511 5.1 (C-Media) eller 514 5.1

Fra : Saitek

Dato : 27-05-04 21:29

sorry far cry lol