GeForce 6800 på edbpriser.dk
Fra : Maj

Dato : 25-05-04 10:53

Ifølge edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=15 d.d. den 25. maj
er det mest populære grafikkort Aopen GF nVIDIA GeForce 6800
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=89247
Er det virkelig korrekt, og hvordan er i så fald erfaringerne med dette
kort?

Venligst

Fra : Maj

Dato : 25-05-04 11:01

Hvad er i.ø. forskellen på Aopen GF nVIDIA GeForce 6800
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=89247 produktkode 91.05210.401 til
3.693,-, og Aopen GF nVIDIA GeForce 6800
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=89246 produktkode 91.05210.400 til
4.693,-?

Venligst

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-05-04 12:26

"Maj" wrote

> [...]
til
> 3.693,-, og Aopen GF nVIDIA GeForce 6800

350 -> 400 Mhz ?

- Peter

Fra : Nic

Dato : 25-05-04 13:48

> Er det virkelig korrekt, og hvordan er i så fald erfaringerne med dette
> kort?

Mystisk når de ikke kan leveres. Jeg venter KUN på et GT kort...

Fra : iddqd

Dato : 25-05-04 13:57

Nic wrote:
> Mystisk når de ikke kan leveres. Jeg venter KUN på et GT kort...

Det hindre jo ikke nogen butikker i at få det listet på edbpriser, det
betyder jo bare den(de?) pågældende butikker måske kan sikre sig nogle
forudbestillinger.

OM de vil kunne levere om max. 14 dage som de skriver er vist forøvrigt
temmelig tvivlsomt, ihvertfald hvis man skal tro på hvad man læser/hører
om leveringssituationen rundt om i verden.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 22:30

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Mystisk når de ikke kan leveres. Jeg venter KUN på et GT kort...

Jeg venter på mit allerede bestilte PNY GF6800U kort, men kan nu til min
skræk se, at det ikke længere er at finde på EDBpriser, så bliver man lidt
nervøs for leveringstiden, som SHG mener er d. 3.6.2004.

Adspurgt mener der stadig at det nok holder, men jeg begynder at tvivle...

Lars B

Fra : Sven

Dato : 15-06-04 03:10

Lars Jensen wrote:

> [...]
> man lidt nervøs for leveringstiden, som SHG mener er d. 3.6.2004.
>
> Adspurgt mener der stadig at det nok holder, men jeg begynder at

De kommer nok meget senere end de lovede fra starten. Desværre!

Sven

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 12:38

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De kommer nok meget senere end de lovede fra starten. Desværre!

Det kommer en del senere. Jeg har modtaget informationer om op til en måned
senere levering end først lovet, så i starten af Juli er nok mere
sandsynligt... desværre...

> --
>
> Mvh
> Sven

Lars B

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-05-04 18:51

Jeg håber naivt, at en version med passiv køler vil kunne fås snart.

Denne model kan køles effektivt ned med dette passive element på, og med en
meget lav temperatur både idle som load - så mon ikke den kan føres over på
et 6800 kort og køle det ned tilsvarende - tilsvarende vil ikke engang være
nødvendigt - bare det vil køle nogenlunde i nærheden af - anmelderen syntes
i hvert fald den passive køler er SÅ god, at den må kunne bruges på et 6800
kort :

http://www.gamepc.com/labs/print_content.asp?id=gwsfx

NB Bemærk lige at denne passive køler intet har med Zalmans at gøre - den
er langt bedre end Zalmans nyeste.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Nic

Dato : 25-05-04 19:05

> Jeg håber naivt, at en version med passiv køler vil kunne fås snart.

Vi har lov at drømme

Fra : Saitek

Dato : 27-05-04 15:02

> Vi har lov at drømme

6800 trækker meget strøm, meget mere end andre kort. Så det udvikler også
meget varme, det hænger sammen. Så jeg tror ikke på passiv køling til det
kort. Men det kunne da være lækket.

Fra : Nic

Dato : 27-05-04 17:58

> 6800 trækker meget strøm, meget mere end andre kort. Så det udvikler også
> meget varme, det hænger sammen. Så jeg tror ikke på passiv køling til det
> kort. Men det kunne da være lækket.

GT6800 har kun behov for 1x molex, så allerede der er meget nået.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 19:50

Smid dog noget vand på Så er i ude over de problemer...

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @