opstart af netcafe
Fra : netcafen

Dato : 03-06-04 21:59

Hej NG,

Vi er to der gerne vil starte en netcafe, men vil gerne have lidt vejledning
i hvordan man skal strikke med hensyn til firma type og lån typer

Vi skal ca. bruge 75Kkr til inventar + software.
Vi skal ca. bruge 200Kkr til pc'er.

Skal det være ApS eller ....

Skal vi låne pengende i banke eller lease PC eller .........

Hvilke fordele og ulemper er der ved forskellige firmatyper og lånetyper.

mvh

netcafe ejerne

Fra : Hjalte

Dato : 04-06-04 00:07

On Thu, 3 Jun 2004 22:59:11 +0200, "netcafen" <net@cafen.dk> wrote:

> [...]
>i hvordan man skal strikke med hensyn til firma type og lån typer
>
>Vi skal ca. bruge 75Kkr til inventar + software.

prøv at kigge lidt her: www.startguiden.dk

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 04-06-04 07:36

Hejsa..

Hvor i landet har i planer om at åbne henne. ?

Personligt har jeg været involdveret i 4 netcafeer, både i forbindelse med
opstart og drift.

Hvor mange pc'ere regner i med at have kørende ?

--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Jowjow

Dato : 04-06-04 12:41

"netcafen" <net@cafen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,

Er det med vilje I vælger at have stavefejl i jeres navn i emailen? Cafe i
bestemt ental staves vistnok Cafeen... Ikke det heldigste signal at sende
jo...