Intimbarbering
Fra : Kristian

Dato : 03-06-04 20:50

Hej Gruppe

Jeg har et spørgsmål om subj. Det er sådan, at jeg nyder at være glat - af
flere årsager, men mest p.g.a. nydelsen ved sex. Dog synes jeg det kan være
lidt af et "problem" at holde det ved lige, og er derfor interesseret i at
høre om metoder der kan anbefales i stedet for skraberen.

De mandlige "skuespillere" er ofte glatte fra røvhul og frem, hvilket jeg
synes er lidt svært med skraberen. Hvordan katten bærer de sig ad?

Fantastisk gruppe i øvrigt

/Kristian

Fra : Ole Olsen

Dato : 04-06-04 14:05

"Kristian" <kristian@haringenmail.dk> wrote in

> [...]
> det kan være lidt af et "problem" at holde det ved lige, og er derfor
> interesseret i at høre om metoder der kan anbefales i stedet for

Hej Kristian

Har samme behag som dig i at være glat, i hvert fald i perioder. Det er
temmelig fedt.

Men jeg har ikke de store personlige erfaringer med alternativer til
skraberen, som du har ret i kan være lidt besværlig at arbejde med + at
holde ved lige. Men en elektrisk barbermaskine kan tage det værste de
dage, du ikke gider det helt store barberskum-show. Har personligt
aldrig turde eksperimentere med de kendte hårfjerningsmidler, slet ikke
efter det, der skete med hende pigen, der fjernede hår på benene
(yikes!).

Med prøv nogle af disse:

http://www.sfsi.org/answers/hairless.html
http://www.goaskalice.columbia.edu/1797.html
http://www.pubicshave.com/

eller mere generelle shaving-tips:

http://www.very-koi.net/tutor/shavem/
http://drunkenedge.webhostme.com/slurred.asp?ID=110
http://www.pubicshave.com/remhairfromy7.html

Du kan også prøve at søge på fx Google efter: shaving + balls eller
remove pubic hairs - eller lignende.

Venlig hilsen

Ole O.

Fra : Frederik Frederiksen

Dato : 04-06-04 20:45

"Kristian" <kristian@haringenmail.dk> skrev i en meddelelse

> De mandlige "skuespillere" er ofte glatte fra røvhul og frem,

Hvor ved du det fra ?

Fra : Manse

Dato : 05-06-04 08:20

Hvor ved du det fra ?

Manden har vel set en pornofilm,!!! Lad dog være med at spørge så dumt.

Manse

Fra : Ole Olsen

Dato : 05-06-04 08:36

"Manse" <11kili@sol.dk> wrote in news:40c173ae$0$3053$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvor ved du det fra ?
>
> Manden har vel set en pornofilm,!!! Lad dog være med at spørge så dumt.

Hmm. Et vildt gæt på en forklaring på FF's spørgsmål: han forsøgte sig ud i
den svære kunst at være morsom.

Mvh.
Ole O.