Tænker mænd og kvinder éns
Fra : John Holm

Dato : 03-06-04 14:23

Her i sommervarmen ser jeg en masse unge kvinder, det eneste jeg tænker på
når jeg ser dem er noget med sex og safter. Men nu er det jeg tænker på ?
hvad tænder det modsatte køn på. Mænd drømmer om dejlig sex, men hvad
drømmer piger om, er det kærlighed, romantik, erotik. Og hvor stor er
forskellen i kønnenes tænkemåde.
Og kan man overhovedet generalisere om den måde som mænd og Kvinder tænker
på.

Fra : PerX ...

Dato : 03-06-04 14:54

In article <40bf2646$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
noorway@get2net.dk says...
> [...]
> forskellen i kønnenes tænkemåde.
> Og kan man overhovedet generalisere om den måde som mænd og Kvinder tænker

Det tror jeg ikke du kan, for når jeg kigger på dem tænker jeg ikke på
sex, men på kærlighed og romantik.

Fra : Paul

Dato : 03-06-04 16:37

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke du kan, for når jeg kigger på dem tænker jeg ikke på
> sex, men på kærlighed og romantik.

Okay.... Jeg tænker på mad når jeg ser en kvinde her i sommervarmen.

M.v.h.

paul

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-04 13:50

In article <cBHvc.1400$y%.704@news.get2net.dk>,
paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...

> Okay.... Jeg tænker på mad når jeg ser en kvinde her i sommervarmen.

Ok, men jeg er ikke kanibal ;)

Fra : Paul

Dato : 04-06-04 17:24

> Ok, men jeg er ikke kanibal ;)

Selvom du påstår du ikke er kanibal, så forbinder DU det at tænke på mad når
man ser en kvinde i sommervarmen med kanibalisme.
Tænk lidt over det...

Kommunikation er en sjov fætter.

M.v.h.

Paul

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-04 18:17

In article <wn1wc.3173$rp7.999@news.get2net.dk>,
> [...]
>
> Selvom du påstår du ikke er kanibal, så forbinder DU det at tænke på mad når
> man ser en kvinde i sommervarmen med kanibalisme.

Nej, men jeg forsøgte at være morsom. Jeg kunne også have været seriøs
og kommenteret at jeg faktisk også bliver (mad) sulten når jeg ser en
smuk pige, men jeg troede du var vittig.

> Tænk lidt over det...

Så dyb er den ikke.

> Kommunikation er en sjov fætter.

Kommunikation er en illusion.

Fra : vadmand

Dato : 03-06-04 16:28

"John Holm" <noorway@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellen i kønnenes tænkemåde.
> Og kan man overhovedet generalisere om den måde som mænd og Kvinder tænker

Nej.

Per V

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 03-06-04 17:24

> [...]

> hvad tænder det modsatte køn på. Mænd drømmer om dejlig sex, men hvad
> drømmer piger om, er det kærlighed, romantik, erotik.

Til det vil jeg lige stille et tillægsspørgsmål: Hvad er forskellen? Er
kærlighed, romantik og erotik ikke ofte noget med sex og safter?

Selvom jeg er af hankøn, drømmer jeg om kærlighed, romantik og erotik. Det
gør PerX åbenbart også. Jeg tror, det hænger sammen med, at vi er ensomme,
og ikke får dækket vores behov for kærlighed. Jeg er oven i købet seksuelt
uerfaren, så jeg har ingen referencer for, hvordan sex med en partner føles.

Egentlig tror jeg også, kvinder drømmer om dejlig sex, hvis de har
forudsætningerne for det jvf. ovenstående.

> Og hvor stor er
> forskellen i kønnenes tænkemåde.
> Og kan man overhovedet generalisere om den måde som mænd og Kvinder tænker
> på.

Jeg tror (heller) ikke, man kan generalisere. Nogle kvinder og mænd er mere
romantiske end andre, og i det hele taget har såvel mænd som kvinder
forskellige præferencer. Min vigtigste kilde til, hvad kvinder tænker, er
månedsmagasinet In. En leder i det seneste nummer antyder, at kvinder aldrig
vil spare sammen i årevis for at købe en dyr bil til sig selv, fordi de vil
lade familien komme i første række. Derimod betyder håndtasker meget for
mange kvinder, ligesom mange kvinder åbenbart er perfektionister. Derfor kan
drømme om sex og romantik godt ligge bag kvindernes stræben.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : ThomasB

Dato : 03-06-04 17:58

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Til det vil jeg lige stille et tillægsspørgsmål: Hvad er forskellen? Er
> kærlighed, romantik og erotik ikke ofte noget med sex og safter?

Hvis man ser en pornofilm er ens første tanke nok ikke, at blive gift med
hende der bliver bollet i alle huller.
Eller gå en hyggelig romantisk tur på stranden med hende, for den sags
skyld.
Det handler _kun_ om sex.

> Selvom jeg er af hankøn, drømmer jeg om kærlighed, romantik og erotik. Det
> gør PerX åbenbart også. Jeg tror, det hænger sammen med, at vi er ensomme,
> og ikke får dækket vores behov for kærlighed.

Nej Børge, det tror jeg ikke. Alle drømmer om kærlighed, romantik og erotik.

Må jeg spørge om hvorfor du er ensom?

> Jeg er oven i købet seksuelt
> uerfaren, så jeg har ingen referencer for, hvordan sex med en partner
føles.

Har du aldrig haft sex med en kvinde? Er det eget ønske?

> Egentlig tror jeg også, kvinder drømmer om dejlig sex, hvis de har
> forudsætningerne for det jvf. ovenstående.

Ja, det gør de, men nok ikke i samme omfang som mænd.
Jeg tror også det er ret forskelligt hvad kvinder tænker på når de ser en
lækker mand, nogle tænker på at få børn sammen, andre tænker på romantiske
ture på stranden, mens andre tænker på sex og safter.

Og så er der iøvrigt nok forskel på en "sexet" mand, og en "nuttet" mand.
Hvis en kvinde f.eks ser en flot politimand, så tænker hun nok på håndjern

Jeg tror i den forbindelse slet ikke man skal undervurdere kvinders
fantasier.

Jeg kender mange kvinder som har så "frække" fantasier, at man tror det er
løgn.
Voldtægt, SM mv, er der mange kvinder der tænder på i deres egen fantasi,
men de har ikke noget ønske om at udleve i virkeligheden.

> Jeg tror (heller) ikke, man kan generalisere. Nogle kvinder og mænd er
mere
> romantiske end andre, og i det hele taget har såvel mænd som kvinder
> forskellige præferencer.

Jeg tror nu nok de fleste mænd, tænker på sex, når de ser en lækker kvinde,
hvorimod kvinder fantaserer om flere forskellige ting.

> Min vigtigste kilde til, hvad kvinder tænker, er
> månedsmagasinet In.

Du skal nok ikke regne alt for meget med hvad de skriver i de blade.
Mange af deres artikler, er baseret på at de skal ramme en speciel
målgruppe, altså den målgruppe der giver flest annoncører og læsere.
Overskrifternes blikfang gør også at der genereliseres meget i disse blade.

> En leder i det seneste nummer antyder, at kvinder aldrig
> vil spare sammen i årevis for at købe en dyr bil til sig selv, fordi de
vil
> lade familien komme i første række.

Aldrig er meget genereliserende.

> Derimod betyder håndtasker meget for
> mange kvinder, ligesom mange kvinder åbenbart er perfektionister. Derfor
kan
> drømme om sex og romantik godt ligge bag kvindernes stræben.

Ja, tasker og sko er kvinder meget glade for

Og de gør sig jo lækre for at score en lækker mand.. Survival of the fittest
:)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-06-04 05:09

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ser en pornofilm er ens første tanke nok ikke, at blive gift med
> hende der bliver bollet i alle huller.

Der vises vel heller ikke mange pornofilm i sommervarmen.

> Eller gå en hyggelig romantisk tur på stranden med hende, for den sags
> skyld.

Næh, men hvad drømmer man(d) mon om, mens man går en hyggelig romantisk tur
på stranden sammen med en potentiel partner?

> Må jeg spørge om hvorfor du er ensom?

Det har jeg fortalt om adskillige gange i dette forum.

> Har du aldrig haft sex med en kvinde? Er det eget ønske?

Tja, jeg er for genert i forhold til kvinder, og det er jo for så vidt mit
valg. Faktisk trækker jeg mig længe før, sex overhovedet kan komme på tale.

> Ja, det gør de, men nok ikke i samme omfang som mænd.

Det er jeg nu ikke overbevist om.

> Jeg tror også det er ret forskelligt hvad kvinder tænker på når de ser en
> lækker mand, nogle tænker på at få børn sammen, andre tænker på romantiske
> ture på stranden, mens andre tænker på sex og safter.

Det samme gælder formodentlig for mænd.

> Jeg tror nu nok de fleste mænd, tænker på sex, når de ser en lækker
kvinde,
> hvorimod kvinder fantaserer om flere forskellige ting.

Jeg tillader mig at tvivle på, vi kan generalisere på den måde. Selvom
kvinder fantaserer om flere forskellige ting, kan det jo bare være midler
til at få sex, hvor vi mænd måske ikke tænker så langt. Det hænger nok
sammen med, at kvinder generelt scorer med mere sofistikerede
forførelsesteknikker, hvor mænd er mere direkte. Der er selvfølgelig
undtagelser, hvor vi mænd forfører, mens kvinder er mere direkte.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-04 13:53

In article <40bf589b$0$525$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, tb_fjern@
2ma2.dk says...
> [...]
> hende der bliver bollet i alle huller.
> Eller gå en hyggelig romantisk tur på stranden med hende, for den sags

Ah.. det er måske et spor til hvorfor jeg syntes pornofilm er dødsyge
*g*

Fra : ulla

Dato : 04-06-04 13:47

Hej.
Nøj, hvor kan i få meget ud af en enkelt uskyldig tråd.....
Jeg vil blot for eget vedkommende oplyse, at uanset årstid, så tænker jeg da
både på sex, erotik, romatik og kærlighed....I den rækkefølge hvis mit
blik møder en tiltrækkende slags af det modsatte køn....
Men nej - Jeg tror ikke man kan generalisere...

Fra : Gert Medom

Dato : 04-06-04 22:45

Tænker mænd og kvinder éns? Tænker mennesker éns?

Forskellige piger kan vække forskellige følelser i mig.

En dag for længe siden stod jeg i bussen og foran mig stod en lidt lavere
pige. Jeg fik sådan en trang til at ae hendes hår. Det var ikke noget med at
jeg ville i kanen med hende, men bare en form for ømhed.

Der er da også piger jeg får lyst til at være seksuelt sammen med.

Det ene er vel ikke finere end det andet, men hvorfor være så endimensional?

Sommerhilsen Gert