dykkerklub i fredriksund kommune eller ome~
Fra : Thor

Dato : 03-06-04 13:15

jeg leder efter en klub som arrangere ture,og andet godt...

Mvh thor

Fra : Henrik Manley

Dato : 03-06-04 13:29

> jeg leder efter en klub som arrangere ture,og andet godt...

Havbasserne i Farum har da en tur til Robert S/S i dag, første afgang kl.
1400 og næste kl. 1600.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-06-04 16:33

"Thor" <thor@mailinator.com> wrote in message
> jeg leder efter en klub som arrangere ture,og andet godt...

Jeg ved ikke om der stadig findes en klub i Frederikssund,
men ellers er der Gundsø Dykkerklub, lidt mod syd.

Søren Arnvig

Fra : Thor

Dato : 03-06-04 17:47

> Jeg ved ikke om der stadig findes en klub i Frederikssund,
> men ellers er der Gundsø Dykkerklub, lidt mod syd.

Lyder godt har de en Web side eller hvordan kontakter jeg dem

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-06-04 18:10

> Lyder godt har de en Web side eller hvordan kontakter jeg dem

www.gundsoedykkerklub.dk

Søren Arnvig

Fra : Helle [4550]

Dato : 04-06-04 21:20