Glad i Herren
Fra : Jens BJ

Dato : 02-06-04 20:50

Glæd jer altid i Herren! Jeg siger atter: GLÆD JER Lad jeres milhed
blive kendt af alle mennesker HERREN ER NÆR.
Filipenserbrev 4.4

Husk at Jesus osse elsker dig. han er nær Hallejula!!

KH
jens BJ

"Alle folkeslag klap i hænnerne bryd ud i jubelråb for Gud!"

Fra : Britt Malka

Dato : 02-06-04 21:38

On Wed, 2 Jun 2004 21:49:49 +0200, "Jens BJ" <jensbondejensen@sol.dk>
wrote:

>Filipenserbrev 4.4

Hører det ikke puberteten til?
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 02-06-04 21:53

I news:klesb0hs74gvrn7rnvm0o35knq116uf60d@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

> Hører det ikke puberteten til?

Oh, kvinde, ej heller du er vel bevandret udi det danske sprogs
finurligheder anno en del år siden.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor virkelig der sker noget*

Fra : Jens BJ

Dato : 02-06-04 22:13

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Hører det ikke puberteten til?

Det kommer ikke and på alder eller om man er voksen eller børn. Det
vigtiste er om man har modtaget Jesus Kristus Guds enebårene søn som gav
sit liv for at envær som tror skal have evig liv som fralser
og fordi Herren er nær ja. og Herren nærhed kan mærkes af envær der er
har modtaget den sanne dåb

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-06-04 22:38

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> Hører det ikke puberteten til?

Eller, er det slike brev som vi kallte "klosterbrev".

HM

Fra : Britt Malka

Dato : 03-06-04 08:35

On 2 Jun 2004 23:38:23 +0200, "Harald Mossige"
<haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

>Eller, er det slike brev som vi kallte "klosterbrev".

Det udtryk kendte jeg ikke

Næh, mon ikke, det er et Clearasil-brev?

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-06-04 09:06

> Det udtryk kendte jeg ikke

Vi kaller det: "glimt i auga".

> Næh, mon ikke, det er et Clearasil-brev?

(Google, Clearasil-brev -> 0, Clearasil-brev, Clearasil -> 37 000.
Ingen oppslag foretatt.)

HM

Fra : Britt Malka

Dato : 03-06-04 09:20

On 3 Jun 2004 10:06:05 +0200, "Harald Mossige"

>Vi kaller det: "glimt i auga".

>(Google, Clearasil-brev -> 0, Clearasil-brev, Clearasil -> 37 000.
>Ingen oppslag foretatt.)

Okay, så er jeg nok nødt til at forklare:

Brevet af Paulus kaldes Filipperbrevet, ikke "Filipenserbrev".
En filipens er en bums. Bumser kan behandles med Clearasil.

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-06-04 09:36

> Okay, så er jeg nok nødt til at forklare:
>
> Brevet af Paulus kaldes Filipperbrevet, ikke "Filipenserbrev".

Nå fornærmer du meg ;-(

> En filipens er en bums. Bumser kan behandles med Clearasil.

Sjølv borna mine er "for gamle" fot sånt. Eg skal ikkje nevna den folkelige
behandlinga.

HM

Fra : Britt Malka

Dato : 03-06-04 10:55

On 3 Jun 2004 10:36:27 +0200, "Harald Mossige"

>Nå fornærmer du meg ;-(

Det var ikke meningen, og jeg ved heller ikke hvordan. Det var jo ikke
dig, der skrev "Filipenserbrev".

Hvis du havde regnet den ud, så må du undskylde. Jeg regnede først
med, at du havde, men din Googlesøgning bragte mig i tvivl.

>Sjølv borna mine er "for gamle" fot sånt. Eg skal ikkje nevna den folkelige
>behandlinga.

Næh, tak

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 03-06-04 11:01

I news:kjntb0h7n66i9747vvd1dk2rnsmhquifmk@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

[ ... ]
> Brevet af Paulus kaldes Filipperbrevet, ikke "Filipenserbrev".

Jo, i gamle danske oversættelser hedder det Filipenserbrevet eller
Brevet til Filipenserne.

Vær nu en smule saglig

Fra : Cyril Malka

Dato : 03-06-04 14:12

Goddag Britt

Den Thu, 03 Jun 2004 11:55:18 +0200 skrev Britt Malka om Re: Glad i
Herren :

BM> Næh, tak

Hvis det er samme behandling som den, vi råder til i Frankrig så er den
ganske naturlig men sandsynligvis upassende for en nyhedsgruppe som
dk.livssyn.kristendom

Du ved, idet bumser skyldes gang i hormonerne såhe er der en metode for
at få brugt disse hormoner...

Måske er det, at læse i Filipenserbrevet en kristen alternativ til
den folkelige metode... (Men kanp så fornøjeligt, dog.. ahem...)

--
Venligst

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt?