ROTH udvidet hvornår?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-06-04 18:40

I er nok de bedste at spørge.

Jeg kan ikke finde ud af, hvornår den udvidet version af ROTK udkommer i
Danmark, kan det virkelig passe, at der ikke er en release date endnu?

mvh
Mia

Fra : Emil Saksager

Dato : 01-06-04 20:32

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40bcbf7d$0$5977$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde ud af, hvornår den udvidet version af ROTK udkommer i
> Danmark, kan det virkelig passe, at der ikke er en release date endnu?

Hej Mia

Mener den Extended Edition? Der er vist ikke fastlagt nogen fast dato, men
de to foregående kom i november. Men denne gang blev den normale version
udgivet tidligere end de to andre, så måske det også bliver tilfældet ved
EE..

Emil Saksager
Shareholders United - www.shareholdersunited.org
Old Trafford.dk - www.oldtrafford.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 01-06-04 21:33

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde ud af, hvornår den udvidet version af ROTK udkommer i
> Danmark, kan det virkelig passe, at der ikke er en release date endnu?

Kommer til August.

Emil

Fra : bb

Dato : 01-06-04 21:35

>Kommer til August.
>
>Emil

der er ingen officiel dato endnu men det bliver nok november

Fra : Kong Kent

Dato : 01-06-04 21:39

> der er ingen officiel dato endnu men det bliver nok november

Jeg tror også mest på november-datoen. August virker som en ligegyldig måned
at smide en så vigtig skive på markedet. November ligger marketingsmæssigt
laaaaaangt bedre, da der så kan blive fyldt godt op under juletræerne rundt
om i verden

November it is..!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-06-04 22:39

Kong Kent wrote:

> [...]
> ligger marketingsmæssigt laaaaaangt bedre, da der så kan blive fyldt
> godt op under juletræerne rundt om i verden
Det kunne jo hænde, at der kommer et lokum af et bokssæt til november, og EE
noget tidligere.

> November it is..!
Det finder vi jo så ud af. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 10:03

Kong Kent wrote:

> [...]
> laaaaaangt bedre, da der så kan blive fyldt godt op under juletræerne rundt

Og så er der også det med at SW Trilogy kommer i september.

/David

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-06-04 11:44

> Og så er der også det med at SW Trilogy kommer i september.

Og Explorer http://www.imdb.com/title/tt0089114/
udkommer på DVD i oktober

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Kong Kent

Dato : 02-06-04 15:36

> Og Explorer http://www.imdb.com/title/tt0089114/
> udkommer på DVD i oktober

Som du da kan sætte tingene i relief *GG*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Peter Lind

Dato : 03-06-04 16:42

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> Og Explorer http://www.imdb.com/title/tt0089114/
> udkommer på DVD i oktober

Er det rigtigt, eller er det bare for at snakke om releases?
Jeg har faktisk (ja, jeg er sær) gået og håbet på en DVD udgivelse med en
masse ekstra optagelser, samt forklaringer til hvordan filmen egentlig
skulle være, og måske et kommentarspor fra Joe Dante.

Og nu er mine forhåbninger endnu højere - så tager du bare gas? Eller har du
et godt link?

Mvh
Peter Lind
-der kan lide halvdårlige film!

Fra : kim hermansen

Dato : 09-06-04 10:16

I følge "Upcomming Movies" så skal den lange version
som sagt være udskudt indtil December.

Læs...

Video Business reports that New Line Home Entertainment will release the
extended edition DVD of The Lord of the Rings: The Return of the King in
December.

That falls outside of the holiday shopping primetime of mid-November--when
the past two extended versions of the series, "The Fellowship of the Ring"
and "The Two Towers," hit stores.

Still, the switch is not expected to hurt sales. Consumers have been aware
for months about an upcoming extended take on "Return of the King," given
the releases of ones for "Fellowship of the Ring" and "The Two Towers".

The trade adds that the extended edition took longer to produce because cast
members, now filming new projects, had to be rounded up from all over to
complete their

Fra : OP

Dato : 01-06-04 21:59

> [...]
>
> Jeg kan ikke finde ud af, hvornår den udvidet version af ROTK udkommer i
> Danmark, kan det virkelig passe, at der ikke er en release date endnu?

Hejsa

Her står "tidligst til Jul" SUK !

http://www.dvd-express.dk/nyhedID.asp?sel=150

Mvh OP

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 10:05

OP wrote:

> Her står "tidligst til Jul" SUK !
>
> http://www.dvd-express.dk/nyhedID.asp?sel=150

Hvad er deres kilder? Det skulle være underligt om dvd-express.dk ved
noget som f.eks. thedigitalbits.com ikke ved. Der er ikke nogen officiel
udmelding endnu. Jeg gætter på november og august/september som de mest
sandssynlige tidspunkter. PJ har jo sagt at EE er færdig (om han så
mener helt færdig, eller der mangler computergrafik, det ved jeg ikke).

/David

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-06-04 22:16

Hejsa

Tusind tak for alle svarerne. Jeg håber på lidt før november

mvh
Mia

Fra : Soyo

Dato : 03-06-04 22:03

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:40bd9845$0$181
> [...]

> sandssynlige tidspunkter. PJ har jo sagt at EE er færdig (om han så
> mener helt færdig, eller der mangler computergrafik, det ved jeg ikke).

Som New Lines marketingsmand siger her, skulle den komme lige før Jul:
http://www.theonering.net/features/interviews/mattlasorsa.html

Mvh
Oliver

Fra : Jesper

Dato : 03-06-04 05:35

> [...]

> Jeg kan ikke finde ud af, hvornår den udvidet version af ROTK udkommer i
> Danmark, kan det virkelig passe, at der ikke er en release date endnu?

Iflg. DVDTown kommer den til November:

http://www.dvdtown.com/announcement/Return_of_the_King_Extended_ed/310/
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton