Gymform Quick Fitness
Fra : Simon

Dato : 01-06-04 16:01

Hej

Jeg er ikke pt ude efter at købe dette produkt der reklameres med på TV-shop
for tiden. Men jeg vil meget gerne høre nogle meninger om den. Ikke fra folk
der kun har fordomme over for den. Kun fra folk der rent faktisk har prøvet
den. Og jeg kan ikke rigtig finde nogle anmeldelser på nettet og jeg ved
ikke hvor jeg ellers skal spørge på newsgroups.

Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak

Mvh. Simon

Fra : -= J.L.C =-

Dato : 15-06-04 08:07

Hej Simon.

Jeg vil fra d 1 af købe dette sæt og går i gang med at testet det på mig
selv.. Jeg er i god form i forvejen, men ønske mere markeret mavemuskletur
og området omkring.

Har problemer med at lave situps da min ryg lave knæklyde i nedeste del af
ryggen søjlen, er ikke overvægtigt overhovedet.. 75 kg og slank og rubust
markeret overkrop, men vil ihvertfald prøve dette sæt og skriver her om mine
oplevelse med sættet Gymform Q-F..

Mvh
Jack L.

Fra : Peter

Dato : 15-06-04 08:18

"-= J.L.C =-" <dawebman@galnet.dk> wrote in message
> [...]
> ryggen søjlen, er ikke overvægtigt overhovedet.. 75 kg og slank og rubust
> markeret overkrop, men vil ihvertfald prøve dette sæt og skriver her om

Det der impuls-strøm pude man sætter på maven?
Spil af penge! Har faktisk prøvet 2 udgave af produktet. Det giver _intet_.

Der findes stadig ikke noget produkt i dag der kan give dig baywatch
six-pack og alt det der uden at få sved på panden.
Hvornår lærer folk, at man ikke kan få fremmet musklerne ved at sidde ned
uden at lave noget også?

Køb en ab-roller som kun hjælper dig med at lave korrekte og skånsomme
situps. Det er sku det eneste produkt fra tv-fup som virker da den som sagt
kun sørger for at du gør situps skånsomme og effiktive.

Fra : -= J.L.C =-

Dato : 15-06-04 09:15

Hej Peter.

kunne det måske ikke være en mulighed for at produktet har en anden virkning
på det individ der prøver det ?.. alles kroppe er forskellige opbygget og
hvorfor skulle de lave et produkt som dette hvis det ikke virker ?...

Jeg tro på at det er kun op til folk selv at afprøve det ordenligt og
ikke!.. forvente at kunne se resultat 1 uge efter.. tilpas det selv og finde
den bedste måde at gøre det på, så tro jeg nok det skal hjælpe.

Mvh
Jack L.

Fra : Peter

Dato : 15-06-04 09:38

> [...]
> på det individ der prøver det ?.. alles kroppe er forskellige opbygget og
> hvorfor skulle de lave et produkt som dette hvis det ikke virker ?...

For at tjene penge! Du vil kun blive skuffet - så let er det. Impulser vil
trække dine muskler sammen ja, men fremhæver dem ikke, gør dem ikke størrer
eller mere smidige.. Tror du på alt hvad du ser hos Tv-shop? De lover guld
og grønne skov, bare måden produkten bliver præsenteret på er så klamt så
det gør helt ondt.

Hvis du vil have en billig løsning som er langt mere effiktiv har jeg en til
dig.
Tag et stykke snor og bind det lidt stramt om maven. Træk maven ind og spænd
mavemusklerne. Snoren skal så blot huske dig på at trække maven ind og
spænde musklerne. Metoden virker skam, men resultaterne vises først over
lang periode, forudsat at din kostplan heller ikke er hel håbløs.

Ellers er der kun situps situps situps. Hvis alle produkter fra TvFup
virkede, hvorfor tror du så folk er så fede? Hvorfor findes der motion
centrer? Det er da MEGET nemmere og billiger at sidde og se fjernsyn mens
man kommer i form. Grunden til det ikke sker er fordi det er humbug!

Utrolig man kan være så naiv, men det er ris til egen røv.

> [...]
finde
> den bedste måde at gøre det på, så tro jeg nok det skal hjælpe.

Det skal du også have lov til. Prøver blot at hjælpe dig. Hvorfor skulle jeg
lyve? Du tror altså mere på et firma der blot vil tjene penge?
Det eneste positive jeg har tilovers for disse impulspuder er at de er rare
at have på maven EFTER man har lavet rigtige situps. De kan nemlig give en
slags massage.

Men for at få sixpack kommer du altså ikke uden om at få sved på panden.
Brug dog logikken. Der findes ingen nem udvej! Korter kan det ikke siges!

Men held og lykke, spild af penge på porto..

Fra : Doris

Dato : 11-07-04 10:12

Hvad er situps. ?? Er der en link med det et sted ?

Fra : Faithless

Dato : 11-07-04 12:18

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvad er situps. ??