Malta?
Fra : Sørensen

Dato : 01-06-04 13:41

Nogen der kender til Malta, som kan anbefale et hotel med en god - nej super
strand, gerne med gode snorklemuligheder...? Eller er der kun klippestrande
på øen?
Sørensen

Fra : Emil Jensen

Dato : 02-06-04 01:49

> [...]
super
> strand, gerne med gode snorklemuligheder...? Eller er der kun

Da Malta er en klippe-ø, er der ikke mange strande. Den største/længste
ligger i Mellieha Bay, og er vist kun 1-2 km lang. Ellers er der en del små
strande. Mht. at snorkle, har jeg ingen erfaring indefor dette...

Jeg kan anbefale Mellieha Holiday Center som ejes af Dansk Folkeferie, de
har en masse bungalows som er meget bedre at bo i end hotel. Centeret ligger
i gå-afstand fra Mellieha strand. Se her www.danskfolkeferie.dk

Mvh

Emil