South Beach Diet - Erfaringer?
Fra : Søren R

Dato : 01-06-04 10:21

Hej

jeg læste idag på Ekstra Bladet om South Beach Diet
(http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=250986)

Er der nogen her der har nogle erfaringer med denne?

Ser det helt håbløst ud?
--
Søren R

¤ Hader DU en reklame? Besøg http://www.hadereklamer.dk ¤
Ugens Tipper ***

Fra : Søren R

Dato : 01-06-04 12:28

On Tue, 01 Jun 2004 11:21:09 +0200, Søren R
<Kongen19delete-this@hotmail.com> wrote:

> [...]
>(http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=250986)
>
>Er der nogen her der har nogle erfaringer med denne?

Og er der nogen der ved om man kan finde noget dansk materiale?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-06-04 13:33

[Søren R | Tue, 01 Jun 2004 11:21:09 +0200]

>Er der nogen her der har nogle erfaringer med denne?
>Ser det helt håbløst ud?

Det er en lowcarb diet i stil med mange andre, det er en modificeret version
af Atkins, hvor man måske taber sig mindre hurtigt men til gengæld er
nemmere at holde for for mange.

I dansk regi svarer det meget godt til Omegametoden, så find de danske bøger
om den istedet.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rikke & Per

Dato : 03-07-04 11:10

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=250986)
>
> Er der nogen her der har nogle erfaringer med denne?

Jeg har netop købt bogen om South Beach kuren og det lyder meget fornuftigt.
Har holdt den nu to dage og tabt 1 kg, så jeg håber det fortsat virker.
Men prøv at låne/køb bogen "South Beach Kuren" af Dr. Arthur Agatston, han
har faktisk en god argumentation!!!

Mvh

Rikke