Centralstøvsuger - tips til montering
Fra : Peter C.

Dato : 01-06-04 09:08

Hej Gruppe

Så har jeg købt mig en centralstøvsuger

Godt hjulpet af råd og vejledninger her fra gruppen blev det til :
1 stk Frithiof Futura 200 (poseløs) med tænd/sluk-slange og gør-det-selv
rørsæt
Den skulle dukke op i morgen (onsdag)

Er der nogle der har nogle generelle tips og tricks til selve monteringen ?
Altså...jeg har jo selvfølgelig en nogenlunde ide om hvordan det skal
foregå, men hvis der skulle være nogle der allerede _har_ været turen
igennem, har i måske gjort nogle erfaringer, man kunne ha lidt gavn af.

Peter C:\

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-06-04 19:58

> [...]
> foregå, men hvis der skulle være nogle der allerede _har_ været turen
> igennem, har i måske gjort nogle erfaringer, man kunne ha lidt gavn af.

Vi satte hele herligheden op uden at lime det i første runde. Så har man
ligesom fået følingen med rør og bukninger, og har tid til at checke og
kontrollere retninger mv (og at ledningen er trukket med hele vejen).
Prøvestartet maskineriet, og dag det kørte upåklageligt, så satte vi
væg-udtagene fast, limede rør og bukninger til den, satte VacPan op (spild
af penge) og resten står stadig uden lim (vi skal have nyt loft/tag om et
par år). Det fungerer fint.

Mvh Maria

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-06-04 21:17

> Vi satte hele herligheden op uden at lime det i første runde.

Komplet prøvesamling uden lim...den er noteret !

MVH Peter C:\