Roswell
Fra : Emil Saksager

Dato : 31-05-04 23:39

Hej

Efter at have opgivet, at gennemskue måden og rækkefølgen TV2 sender Roswell
på, har jeg tænkt mig at købe serien på DVD. Jeg ved, at det kun er den
første sæson der er tilgængelig på DVD, men jeg må lige have bekekræftet at
der er i alt 3 sæsoner?

Fra : Morten Steen

Dato : 01-06-04 10:37

> [...]
> på, har jeg tænkt mig at købe serien på DVD. Jeg ved, at det kun er den
> første sæson der er tilgængelig på DVD, men jeg må lige have bekekræftet

Det ser sådan ud :

http://www.imdb.com/title/tt0201391/

Morten

Fra : Klaus G.

Dato : 01-06-04 18:05

> [...]
> på, har jeg tænkt mig at købe serien på DVD. Jeg ved, at det kun er den
> første sæson der er tilgængelig på DVD, men jeg må lige have bekekræftet

www.epguides.com der kan du finde næste alt der er at finde om amerikanske
serier, og der er fandme rigtig mange!

Helt præcis, så skal du kigge her:
http://www.epguides.com/Roswell/