Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tyske og engelske Netbutikkker
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-01 19:16

Hej..

Jeg har brugt ret meget http://www.technikdirekt.de/english/ som opslags
værk, og en prisfastsætter... i min søgen efter et kamera...

men hvis nu det ender med, at jeg vil købe det på nettet.. Da priserne i
Danmark er generalt høje..

hvilke butikker har i så arfaring med.. Som har gode priser, men
samtidigt har en rimelig leverings tid?

http://www.technikdirekt.de/english/ Har bare ALT,, men jeg aner faktisk
ikke hvordan deres priser ligger i forhold, til resten af det tyske
marked.. Og slet ikke i forhold til det engelske..

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-05-01 19:42

Bjarke,

Der har i 2001 været adskillige lignende spørgsmål i gruppen. Kig
overskrifterne igennem og jeg er sikker på at du finder masser af svar på
dine spørgsmål om leveringstider og hvilke butikker folk har erfaring med.

Mine egne private søgninger i Tyskland og England har vist at de tyske
online priser er billigere end UK. Generelt er det tyske marked
(foto-butikker) dyrere end technikdirekt og ny-camera.net.

Hilsen
Kenneth

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 03-05-01 00:36

On Wed, 2 May 2001 20:41:51 +0200, Kenneth Darling Soerensen wrote:

> Mine egne private søgninger i Tyskland og England har vist at de tyske
> online priser er billigere end UK. Generelt er det tyske marked
> (foto-butikker) dyrere end technikdirekt og ny-camera.net.

Pas på med at købe udenfor EU. Man risikerer at blive belemret
med told & moms - de er blevet meget bedre til at fange den slags
efter at Internet-handlen boomede. (eller hvad den nu gjorde..)

Det gav ~30% oveni "prisen", da jeg bestilte et digicam i USA

--
Stig

Fra : Tigeren

Dato : 03-05-01 20:12

Jeg har også engang købet et PCMCIA kort gennem en internet butik i USA. Jeg
fik et lille tillæg fra Told & Skat på 33 %. Selv om prisen kun lå på ca 700
d.kr.

Mvh

Lasse

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cpipu$1r3$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 05-05-01 12:06

Jeg har købt en del gange hos http://www.ny-camera.net/ i Tyskland med
gode erfaringer. De er også ret hurtige: Film bestilt søndag pr. e-mail
ligger i min postkasse onsdag.

Flemming Thor Hansen