Is-te
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 31-05-04 16:27

Hej.
Hvor meget sukker er der i is-te?
MVH
Niels Peter

--
"It's nice to be important,
but it's more important to be nice"

Fra : Gerner

Dato : 31-05-04 16:39

On Mon, 31 May 2004 17:26:51 +0200, "Niels Peter Nielsen" <npn@tv.dk.fjerndette>
wrote in dk.kultur.mad+drikke:

>Hej.
>Hvor meget sukker er der i is-te?

Det man selv kan lide.

>MVH
>Niels Peter

--
Gerner
1273WU/6057hrs

Fra : Sif

Dato : 31-05-04 19:29

Ok!!! Ikke lige mig der spurgte!! Men kan man lave det selv så det smager
som icetea'en -nestea?

hilsen Sif

Fra : Hauge

Dato : 31-05-04 18:39

Hejsa
Sif wrote:
> Ok!!! Ikke lige mig der spurgte!! Men kan man lave det selv så det
> smager som icetea'en -nestea?

Det håber jeg da ikke, da det smager af ren (beskidt?) sukker og en smule
syntetisk frugt-noget.

Men ellers kan man købe iste-pulver, til næsten ingen penge, der smager 99%
som der der dyre færdiglavede sukkervand, men koster kun 1/10.

Ellers lav en god te, kom sukker i, og køl det ned, det smager meget bedre,
og koster intet i forhold.

/Hauge

Fra : Sif

Dato : 31-05-04 23:33

Jo, men når jeg selv laver icetea, bliver det sådan noget mærkeligt nærmst
harsk i smagen! - skal lige nævnes at jeg egentlig ikke han lide te, men
godt icetea!!

Hilsen Sif

Fra : Hauge

Dato : 31-05-04 23:29

Hejsa
Sif wrote:
> Jo, men når jeg selv laver icetea, bliver det sådan noget mærkeligt
> nærmst harsk i smagen! - skal lige nævnes at jeg egentlig ikke han
> lide te, men godt icetea!!

Jeg hader også te, også iste, men da det jo kun består af vand, sukker,
kunstig smag af noget syrligt og så karamel, så er det ikke så svært at lave
selv

/Hauge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-05-04 18:54

[Sif | Mon, 31 May 2004 19:28:51 +0100]

>Ok!!! Ikke lige mig der spurgte!! Men kan man lave det selv så det smager
>som icetea'en -nestea?

Well, hvis du har tearoma, ferskenaroma, ferskensaft, citronsyre og ca. 11%
sukker, kan du naturligvis godt :)

Udskift selv med citron & citron for at få en anden variant.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 31-05-04 20:57

Hej.
Det var lige det som jeg ville vide. 11% sukker.
Jeg tænkte nemlig på købt is-te.
Tak for svaret.
Niels Peter