selvmord efter sex med høne
Fra : Andropov

Dato : 31-05-04 15:41

Det er ikke nemt at være mand :)

En afrikansk mand hængte sig i denne uge, efter at hans kone havde
afsløret ham i at have sex med en høne.
Hustruen til den 50-årige mand i byen Chongwe, nær Lusaka i Zambia,
tog manden på fersk gerning, da hun hastede ind i deres hus, fordi hun
hørte underlige lyde derindefra.
Ifølge politiet forsøgte manden, efter at han var blevet afsløret, at
slå konen ihjel, men det lykkedes hende at flygte.
Manden tog derpå sit eget liv efter at være blevet hånet af beboerne i
byen.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=250835

Fra : Ole Olsen

Dato : 31-05-04 15:46

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in news:df29e838.0405310641.411055e6
@posting.google.com:

> [...]
> slå konen ihjel, men det lykkedes hende at flygte.
> Manden tog derpå sit eget liv efter at være blevet hånet af beboerne i

Men måske heller ikke så let at være høne?

Ole O.

Fra : Carina

Dato : 31-05-04 20:59

"Ole Olsen" <OO@snabel.af> wrote in message
> andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in news:df29e838.0405310641.411055e6
> @posting.google.com:

Det er vel nemt nok at være mand, bare ikke nemt at være mand der boller
høne ;)

VH
Carina

Fra : Steen

Dato : 31-05-04 22:07

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in

> Det er vel nemt nok at være mand, bare ikke nemt at være mand der boller
> høne ;)

Jo...man skulle tro det var nemt nok, bare man ikke bliver opdaget.

Var der ikke noget om, at bønderne i 'gamle dage' tit gik en tur ud for at
se til køerne om aftenen.....eller er det en skrøne?

--
Steen

MailMinus2

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-05-04 22:11

"Steen" <locobase@gmx.netto> wrote in message
-sakse-
> Var der ikke noget om, at bønderne i 'gamle dage' tit gik en tur ud for at
> se til køerne om aftenen.....eller er det en skrøne?
>
> --
> Steen

Ah, ligesom Didrik fra Ørkenens Sønners 'Landmandssketch', der har noget
kørende med køerne?
Kan man ligge i ske med en ko? *undre*
Aragorn_DK aka Stæh Digh Khamel - FISSEFISSEFEZFEZ!

--
=================
www.welles.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-06-04 05:04

"Steen" <locobase@gmx.netto> skrev i en meddelelse

> Var der ikke noget om, at bønderne i 'gamle dage' tit gik en tur ud for at
> se til køerne om aftenen.....eller er det en skrøne?

Så vidt jeg ved, er det da rigtigt nok, men jeg tvivler på, der var noget
seksuelt i det. Det bygger jeg ikke mindst på, at samme bønder fik mange
børn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 01-06-04 15:07

In article <40bb8e84$0$220$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
carwina@hotmail.com says...

> "Ole Olsen" <OO@snabel.af> wrote in message

> Det er vel nemt nok at være mand, bare ikke nemt at være mand der boller
> høne ;)

Hm.. jeg har hørt om boller i carry, men i høne? tsk tsk ;)

Fra : Babba-Papa

Dato : 01-06-04 19:47

Der var engang en bruger ved navn andropov@ofir.dk (Andropov) der
skrev:

>Det er ikke nemt at være mand :)
>
>En afrikansk mand hængte sig i denne uge, efter at hans kone havde
>afsløret ham i at have sex med en høne.

Aha, det er altså fattigmandsopskriften på "Scrambled eggs"...
*G*
- -
Babba-Papa