Password på indbakke i Outlook
Fra : Thomas

Dato : 02-05-01 19:00

Hej alle

Er det muligt at beskytte min indbakke i Outlook eller hele Outlook med
en adgangskode som skal indtastes inden man kan læse ens post ???

Det er for at alle på mit kontor ikke kan læse min post da jeg ikke er på
kontoret hele tiden

Håber nogle kan hjælpe

Vinlig hilsen Thomas

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 02-05-01 20:07

Nope det er ikke muligt , men hvad med blot at lave en pause skærm med
password ? Du kan evt. nemt lave en genvej til pause skærmen når du går hvis
det ikke kan vente til den kommer af naturlige årsager. - OG det gør den jo
he he ligesom ikke hvis dine kontor venner farer i flæsket på din pjuter.

Mvh.

Janner

Fra : Hans Peter Holm

Dato : 03-05-01 00:08

Thomas skrev:

> Er det muligt at beskytte min indbakke i Outlook eller hele Outlook med
> en adgangskode som skal indtastes inden man kan læse ens post ???

Højreklik på Outlook i dag - [Private mapper], vælg "egenskaber for
private mapper", klik "Avanceret" og klik "Skift adgangskode".

Outlook spørger efter adgangskoden når den starter op, så programmet
skal lukkes ned når du forlader maskinen, hvis det skal fungere. Det
betyder så også, at ingen andre kan bruge Outlook på maskinen hvis de
ikke kender koden.

--
Hans