Catwoman
Fra : Steen

Dato : 31-05-04 09:36

Ifølge det amerikanske skandaleblad National Enquirer og den tyske
fjernsynskanal PRO 7, skulle filmatiseringen af tegneserien Catwoman
med Halle Barry være faldet så pinligt ud, at producenterne har
trukket alle trailere, der var lagt på internettet, tilbage.

Traileren der er trukket tilbage, kan ses her: http://snipurl.com/6rm4

--
Steen

MailMinus2

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-05-04 10:20

On 31 May 2004 08:35:38 GMT, Steen wrote:

> Ifølge det amerikanske skandaleblad National Enquirer og den tyske
> fjernsynskanal PRO 7,

Links?

> skulle filmatiseringen af tegneserien Catwoman
> med Halle Barry være faldet så pinligt ud, at producenterne har
> trukket alle trailere, der var lagt på internettet, tilbage.

Og så har da altså glemt den der ligger her?
http://catwoman.warnerbros.com/

--
Mvh. Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-05-04 10:29

On Mon, 31 May 2004 11:20:27 +0200, Lars Jørgensen wrote:

> Links?

Nåja.... der:
http://www.prosieben.de/film/news/0513_02/index.html

Jeg synes nu også at hele "projektet" virkede en smule kikset fra starten.
Nu filmen er lavet, er de vel nærmest tvunget til at vise den til verden...
altså dem der vil betale for det

--
Mvh. Lars

Fra : Martin Johansson

Dato : 31-05-04 11:07

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Links?

> Og så har da altså glemt den der ligger her?
> http://catwoman.warnerbros.com/

Og her:
http://www.apple.com/trailers/wb/catwoman/

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 31-05-04 11:24

"Steen" <locobase@gmx.netto> wrote in message

> [...]
> med Halle Barry være faldet så pinligt ud, at producenterne har
> trukket alle trailere, der var lagt på internettet, tilbage.

Hmm kunne nu stadig være meget sjov at se...
Bare for at man ku sige man har gjort det

Mvh. Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 31-05-04 12:19

On 31 May 2004 08:35:38 GMT, Steen <locobase@gmx.netto> wrote:

> [...]
>med Halle Barry være faldet så pinligt ud, at producenterne har
>trukket alle trailere, der var lagt på internettet, tilbage.

Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Steen

Dato : 31-05-04 12:21

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in

> Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Måske var det bedre, at er slet ikke fandtes nogen Catwoman?

--
Steen

MailMinus2

Fra : Jacob Andersen

Dato : 31-05-04 15:48

> Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in

> Måske var det bedre, at er slet ikke fandtes nogen Catwoman?

Det er jeg meget uenig i. Faktisk gad jeg godt der fandtes en helt masse
catwomen.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : David T. Metz

Dato : 31-05-04 13:13

Niels Søndergaard wrote:

> Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Måske kunne vi så få Halle Berry som The Log Lady i stedet?

David

Fra : Steen

Dato : 31-05-04 13:55

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote in

> Måske kunne vi så få Halle Berry som The Log Lady i stedet?

LOL

--
Steen

MailMinus2

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 14:30

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Måske, men Halle Berry er nu meget kønnere at se på!

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 31-05-04 14:32

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

Catwoman

> Måske, men Halle Berry er nu meget kønnere at se på!

Tja, om natten er alle katte grå =

Mikkel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 31-05-04 14:31

Niels Søndergaard skrev:

> Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Nej, hun hedder da Julie Newmar. Michelle Pfeiffer er forfærdelig,
utålelig og totalt blottet for babeliciousness.

--
Mvh. Peter

Fra : Core

Dato : 31-05-04 17:57

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in message

> Nej, hun hedder da Julie Newmar. Michelle Pfeiffer er forfærdelig,
> utålelig og totalt blottet for babeliciousness.
>
> --
> Mvh. Peter

hmm, Julie Newmar over Michell Pfeiffer
helt klart Michell med mindre man er en smule gay :)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-06-04 12:16

Niels Søndergaard wrote:
> Der findes kun én Catwoman, og hun hedder Michelle Pfeiffer.

Vås. Den rigtige Catwoman hedder da Selina Kyle

Tenz.

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-04 14:15

> [...]
> med Halle Barry være faldet så pinligt ud, at producenterne har
> trukket alle trailere, der var lagt på internettet, tilbage.

Det lyder lidt usandsynligt, om ikke andet så bliver den nok udsendt på
video, når film som Naked Space, Nemsis 2-4, OmegaDoom, BarbWire og Ringene
Herre 3 kan sælges, så kan en Halle Barry halvnøgen iført lak og læder
såmænd nok også.

Traileren ser da egentlig også meget god ud.

mvh
Kim

PS) Just kiding med Ringenes Herre 3

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-06-04 21:57

On Fri, 4 Jun 2004 15:15:26 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

> [...]
>Herre 3 kan sælges, så kan en Halle Barry halvnøgen iført lak og læder

Selvfølgelig kan den det. Underworld er da gået meget godt - på grund
af Kate Beckinsale i latex, formoder jeg. Det kan dårligt være på
grund af andet.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-04 22:56

> Selvfølgelig kan den det. Underworld er da gået meget godt - på grund
> af Kate Beckinsale i latex, formoder jeg. Det kan dårligt være på
> grund af andet.

Jeg sad nu og var godt underholdt selvom det er en lidt ligegyldig film, der
aldrig bliver rigtig god, men kun okay. Man skal dog nok være bidt af den
genre for man synes om den ellers er den formentlig ret dårlig.

mvh
Kim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-06-04 00:23

On Fri, 4 Jun 2004 23:55:38 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Jeg sad nu og var godt underholdt selvom det er en lidt ligegyldig film, der
>aldrig bliver rigtig god, men kun okay. Man skal dog nok være bidt af den
>genre for man synes om den ellers er den formentlig ret dårlig.

Bortset fra den skønne Kate er der kun én scene jeg rigtig husker - og
den var liftet fra Ghost Ship.

Mvh
Niels Søndergaard