Brugte CD'er på nettet
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 21:25

Hejsa...

Er der nogen som har erfaring med at købe brugte CD'er på nettet?

Evt. hvor?

Mvh
Michael Bas

Fra : Martin Ploug

Dato : 30-05-04 22:08

Hej Michael

Jeg har ikke selv erfaring men
kender til

www.bytcd.dk

www.accord.dk

Hilsen Martin

Fra : Steen

Dato : 30-05-04 22:22

"Michael Bas" <michaelbas - stofanet.dk> wrote:

KLIP

> Evt. hvor?

Jeg har flere gange brugt bytcd.dk - det virker fint...bortset fra der ikke
er så mange titler endnu, da stedet er ret nyt.

--
Steen

MailMinus2

Fra : Lars Frandsen

Dato : 31-05-04 07:23

www.cdskiven.dk er også begyndt at sælge brugte CD'ere.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 31-05-04 08:41

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Bas" <michaelbas - stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Prøv disse to

http://asp.id-music.com/

http://www.mysterymanrecords.dk/

Carsten

Fra : Poul Erik

Dato : 31-05-04 09:41

On Sun, 30 May 2004 22:25:20 +0200, "Michael Bas" <michaelbas -
stofanet.dk> wrote:

>Hejsa...
>
>Er der nogen som har erfaring med at købe brugte CD'er på nettet?
>
>Evt. hvor?
>

>Mvh
>Michael Bas

Hvis det er mere sjældne CD'er du er ude efter, så prøv her.

http://www.gemm.com/
http://eil.com/

Har købt 4 CD'er via Gemm, og der har ikke været problemer.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-06-04 00:35

stofanet.dk> wrote:

>Hejsa...
>
>Er der nogen som har erfaring med at købe brugte CD'er på nettet?
>
>Evt. hvor?

Har mest købt brugte cd'er via Ebay.com
Har ikke haft nogen problemer med det.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.