MPEG-4 ??
Fra : Mr. K

Dato : 30-05-04 21:48

Hej gutter.

Kan I hjælpe mig?

Jeg har købt en Sony Ericsson P900 mobiltelefon - som kan en helvedes masse,
bl.a. lave popcorn (ej fis) men den kan meget.. Én af de rigtig fede ting
(for en filmfreak som mig) er, at man kan se hele film på den (afhængig af
kortets størrelse, så det VIL jeg! ...SGU =)

Det er så her I kommer i billedet:

Jeg skal bruge et program, der kan lave diverse filmformater om til mpeg4.
Jeg har prøvet et par programmer dog uden held. Bl.a. QuickTime v.6 som
desværre konverterede filmen uden lyd =(

Arrrh fedt! =) Nu kommer der "Kammerater i Krig" på dr2 så jeg må hellere
skynde mig ind og se det.

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh.

Kent

Fra : Lampen

Dato : 30-05-04 22:48

> [...]
> (for en filmfreak som mig) er, at man kan se hele film på den (afhængig af
> kortets størrelse, så det VIL jeg! ...SGU =)

Hvad er opløsningen på skærmen i sådan en ?

Prøv at kigge på http://www.doom9.org/
Der er også http://www.videohelp.com/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-05-04 23:18

[...]

Lampen wrote:
> Hvad er opløsningen på skærmen i sådan en ?

Uimponerende?

--
Peter Knutsen

Fra : Jacob Andersen

Dato : 31-05-04 15:52

"Lampen" <x@x.x> wrote in message
> [...]

PVauthor konverterer lynhurtigt og ufattelig nemt. Filmene bliver
naturligvis ikke i imponerende kvalitet, men kan bestemt ses.

> Hvad er opløsningen på skærmen i sådan en ?

208x320 (evt. omvendt til filmbrug)

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Silver

Dato : 31-05-04 14:43

"Mr. K" <coolviking@icqmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet et par programmer dog uden held. Bl.a. QuickTime v.6 som
> desværre konverterede filmen uden lyd =(

Måske virker dette her...

http://www.tucows.com/preview/259139.html

det er shareware men måske kan du finde en *host* warez *host* version et
sted ;)

Mvh
Silver.

Fra : Kasper Laudrup

Dato : 02-06-04 05:30

On Sun, 30 May 2004 22:48:28 +0200, Mr. K wrote:

> Hej gutter.
>
> Kan I hjælpe mig?

[SNIP]

> Mvh.
>
> Kent

Måske de ved mere om det i dk.teknik.telefoni.mobil eller
dk.edb.videoredigering?
Det har ikke så meget med kultur at gøre...

--
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF

Fra : Mr. K

Dato : 02-06-04 20:49

Mange tak for hjælpen =) .....så nu kan jeg se hele film på den (dejligt).

Skærmen er 320x208, som du nok har læst i en af de andre replys. Og det er
sgu okay til transport i bus og tog, istedet for en computer eller bærbar
DVDafspiller. Denne her fylder ikke så meget =)

mvh Kent