VH1 top 10 - U2 + Queen
Fra : Nic

Dato : 30-05-04 17:03

Var der igår og idag - nogen der har listen?

Fik det ikke set :(

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-05-04 11:46

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Var der igår og idag - nogen der har listen?
>
> Fik det ikke set :(

Det de sender i weekenden sender de normalt også torsdag.
Men deres Top 10 er bare 10 udvalgte videoer - ikke valgt efter noget
specielt - nogen gange er det en seer der har lavet listen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Nic

Dato : 31-05-04 15:43

> Men deres Top 10 er bare 10 udvalgte videoer - ikke valgt efter noget
> specielt - nogen gange er det en seer der har lavet listen.

Passede nu godt med with or without you som #1

Top10 må da være top 10?

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-06-04 15:40

Nic (emailxyznifo@fogh.com) skrev følgende:

> Passede nu godt med with or without you som #1
>

> Top10 må da være top 10?

Hedder det ikke top 20?

- Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-06-04 17:10

Martin Petersen skrev :

> Hedder det ikke top 20?

VH1 har det med at vise 10 videoer inden for et emne, fx en artist. Det er
så ti videoer nummereret fra 10 til 1, men nogen speciel baggrund for
nummerereringen mener jeg ikke at der er. Det kan være en seers valg eller
bare 1 videoer der falder inden for emnet "Work" eller "Fun"

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-06-04 17:07

Nic skrev :

> Passede nu godt med with or without you som #1
>

> Top10 må da være top 10?

Top 10 med hensyn til hvad ? Mest solgte ? Mest viste ? Pladeselskabet
favoritter ?
Gå ind på VH1's hjemmeside og der kan du lave din top 10 og måsker viser de
den.... Din top 10.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/