Andet multimedie
vandmærke i billeder... hvordan?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 30-05-04 16:27

jeg har en masse billeder på min side som jeg gerne vil lave et vandmærke i!

er det ikke bare at skrive en tekst fx : www.go-loud.dk og vælge den måde
det skal se ud på, så finde et program der kan klare at mikse de 2 ting
sammen?

hvis det er så simpelt.... hvilket program skal jeg så bruge?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-05-04 17:01

Nikolai R. Jensen wrote:
> [...]
>
> er det ikke bare at skrive en tekst fx : www.go-loud.dk og vælge den
> måde det skal se ud på, så finde et program der kan klare at mikse de

Jo, det skulle kunne gøre det.

> hvis det er så simpelt.... hvilket program skal jeg så bruge?

Paint Shop Pro kan gøre det. Det forudsætter, at du arbjder med lag i
billedet, indætter teksten i det øverste lag og nedregulerer visibiliteten
på dette lag, indtil ønsket effekt.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-05-04 11:06

> [...]
> sammen?
> hvis det er så simpelt.... hvilket program skal jeg så bruge?

Jeg kan varmt anbefale EyeBatch
http://www.atalasoft.com/EyeBatch/

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //