Problemmer med at hoved uniten (Menuformen~
Fra : Søren Haugaard Krist~

Dato : 02-05-01 18:37

Hallo jeg er nybegynder. Og jeg har problemmer med af få min hovedform (Menu
punkter til at kalde og vise de til undermenuerne hørende forms. Jeg bruger
Delphi 4. Der er fire units med hver en form som indeholder diverse rutiner
til visning af kunde oplysninger i en pakkede records fil, tilføje nye
kunder, rette kunde oplysninger og slette kunde oplysninger.

På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Søren Haugaard Kristensen
e-mail adresse: suni-gruppen@mail.dk

Fra : Thomas P

Dato : 02-05-01 19:41

Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret, vil du vide hvordan du får de andre
forms til at dukke op: Du skriver formderskaldukkeop.show; - du skal
selvfølgelig også inkludere unitten ved at skrive uses
unittilformderskaldukkeop; under 'implementation'. Hvis det var noget andet
du ville, må du uddybe det

--
- Thomas
~~~~~~~~