Nogen der har erfaringer med denne MP3 afs~
Fra : Flare

Dato : 29-05-04 19:14

Jeg er på udkig efter en ny kompakt MP3 afspiller.

Jeg er faldet over denne: http://www.jensofsweden.com/mp130.asp?base=2

(MP-130)

Nogen erfaringer med den? Den er helt ny på dvdpriser.dk så der er ingen
anmeldelser derpå.

På forhånd tak

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 29-05-04 19:36

On Sat, 29 May 2004 20:14:05 +0200, "Flare" <nomail@sorry.dk> wrote:

>Nogen erfaringer med den? Den er helt ny på dvdpriser.dk så der er ingen
>anmeldelser derpå.

http://www.64bits.se/recensioner/jos_mp130/index.php

KS

Fra : Flare

Dato : 29-05-04 21:02

> http://www.64bits.se/recensioner/jos_mp130/index.php

Takker. Var ikke lige opmærksom på at den har indbygget bat selvom det jo er
logisk nok med den størrelse. Jeg er dog lidt bange for at batteriet skal dø
lige så langomt så den om et år måske kun holder 4 timer eller lignende. Er
det en begrundet bekymring?

Mvh
Anders

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 29-05-04 21:32

On Sat, 29 May 2004 22:02:14 +0200, "Flare" <nomail@sorry.dk> wrote:

> [...]
>lige så langomt så den om et år måske kun holder 4 timer eller lignende. Er

Opladelige batterier bliver jo slidt - så med tiden vil de ske, men
hvornår er svært at sige. Ifølge ovennævnte site koster et nyt batteri
til forgængeren MP-110 under 100 kroner

KS.

Fra : Flare

Dato : 29-05-04 21:45

> Opladelige batterier bliver jo slidt - så med tiden vil de ske, men
> hvornår er svært at sige. Ifølge ovennævnte site koster et nyt batteri
> til forgængeren MP-110 under 100 kroner

Ok. Det så jeg ikke Så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Trode det var et
_indbygget_ batteri som skulle på værksted for at blive skiftet. Kan nu ikke
lige finde det, men bare det kan lade sig gøre
Anders