Begrænsning
Fra : Rolf.B

Dato : 29-05-04 14:10

hej.

jeg har en pgo Trex50

er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor og hvor mange begrænsninger der
sidder på den,
så vil jeg blive meget glad, da jeg ellers synes det er en god maskine
mange venlige hilsner Rolf

Fra : RpR

Dato : 29-05-04 15:52

> er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor og hvor mange begrænsninger der
> sidder på den,

Luk blindrøret på udstødningen (klem det til i en skruetvinge hvis du ikke
har en svejser der kan svejse hullet til).
Fjern skiven mellem de to remskiver forrest i variatoren (remværket inden i
motoren).

Så burde den rende ~60 - 70km/t og vise ca. 80km/t på speedo.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 30-05-04 05:37

60 - 70 er jeg sikker på der står på spillo. Hvis der står 80, viser den
meget forkert. Dette er målt på testebænk.'

Men sæt en ny vario i og gerne Malossi Multi Var., Så får du træk og fart
som jeg vil stå inde for. Udover de ting som nævnes af RpR. i Ng.

Mvh.
Mogens

---

Fra : RpR

Dato : 30-05-04 14:11

> 60 - 70 er jeg sikker på der står på spillo. Hvis der står 80, viser den
> meget forkert. Dette er målt på testebænk.'

Min nabo's viste 75 - 80km/t afdroslet, og gik 70km/t ifølge GPS. Med en
Next går den endda nydelige 85km/t hvis der ikke er for meget blæst, så det
er da meget godt klaret

Trækket er dog ikke noget at råbe hurra for sålænge man har den lovlige
cylinder på.