Lone's brush up kursus
Fra : Claus Rittig

Dato : 02-05-01 17:49

Hej alle.

Jeg syns bare lige jeg ville nævne at vi der tog imod Lone's (MC-køreskolen)
brush up kursus for gamle røvhuller med motorcykelpap fra før fartgrænserne
blev opfundet, var ved at drukne i kage, cola og kaffe.
Det var ganske glimrende, og vi fik ikke blot frisket vor viden op, vi fik
også svar på de spørgsmål der har hobet sig op i årenes løb.
Og så var vi ude at kigge på maskinparken bagefter, noget især Armand ville
være gået i bukserne over (der var bl.a. noget SEI noget med alt det fede
udstyr).

Tak for en god dag!

Mvh.
Claus Rittig

Fra : Lone

Dato : 02-05-01 22:27

> [...]
ville
> være gået i bukserne over (der var bl.a. noget SEI noget med alt det fede

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Armand

Dato : 02-05-01 23:19

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> Og så var vi ude at kigge på maskinparken bagefter, noget især Armand
> ville være gået i bukserne over (der var bl.a. noget SEI noget med alt
det > fede udstyr).

Satser på et follow-up!

PS: KOM der så nogle (udover et par lokale)??

--
Armand. (DFM-arrangements-skeptiker; men SEI begejstrer)

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-05-01 16:49

> Satser på et follow-up!

Lone har sagt hun gerne vil lave det igen, så det er vel bare et spørgsmål
om at interesserede render sammen herinde, og GØR noget.

> PS: KOM der så nogle (udover et par lokale)??

Du er altid så kvantitativt fixeret. Tænk på KVALIteten af fremmødet - alle
de fremmødte kørte f.eks. Suzuki 1300!

Rittig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-05-01 17:12

> Du er altid så kvantitativt fixeret. Tænk på KVALIteten af fremmødet -
alle
> de fremmødte kørte f.eks. Suzuki 1300!
>
> Rittig

Det vil sige 4 -5 stk´s i en Swift ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-05-01 15:13

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil sige 4 -5 stk´s i en Swift ?

Nej, der var også en enkelt i bus... Heya BUS a.

Rittig

Fra : John Thomsen

Dato : 18-05-01 10:40

On Thu, 3 May 2001 17:48:31 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>Lone har sagt hun gerne vil lave det igen, så det er vel bare et spørgsmål
>om at interesserede render sammen herinde, og GØR noget.

Var der nogle der måske gad fortælle HVOR det foregår...?

Venligst
John

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-05-01 13:26

"John Thomsen" <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Var der nogle der måske gad fortælle HVOR det foregår...?

Det er blevet skrevet nogle gange efterhånden, men en god ting kan ikke
siges for tit: Nørresundby ved Aalborg.

Rittig

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-05-01 17:17

> Satser på et follow-up!

Jeg vil mægtig gerne med på et follow-up. Der er nok sket et og andet
siden jeg tog kortet for et 1/4-århundrede siden.

Armand - vi kan følges nordpå fra afkørsel 52 - Stilling

Allan Bojesen

Fra : Lone

Dato : 03-05-01 21:04

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Vi kan let lave et kursus mere - - men vi, (læs I ) laver en dato og en
liste med personer - - hvorefter i laver aftale med mig.
Jeg vil altid gerne slå et slaw, men ikke for 10 mand, der gerne vil, men
ikke gør noget, når det kommer til stykket.

D.v.s. vilkårene er:

Rot jer sammen og gør noget.
Prisen er det dobbelte af sidst - -d.v.s. 2 x 0,00kr.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-05-01 22:45

Jeg melder mig også gerne. Er det ikke i Nørresundby det foregår? Der kommer
jeg endda fra.

Henning Jensen, Århus
Honda CX500 Custom

Fra : Brian

Dato : 04-05-01 17:36

HEy JEg kunne oxo godt tænke mig at lufte bullerbassen( læs bold´or) en tur
til det solrige nord .

Brian Wendelbo.

--
**** W.A.F ****

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 12:53

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> D.v.s. vilkårene er:
> Rot jer sammen og gør noget.
> Prisen er det dobbelte af sidst - -d.v.s. 2 x 0,00kr.

Så VAR det altså en succés alligevel!?
Jeg tænker på: Siden der er gået åger i sagen

--
Armand.

Fra : Claus Bjerre

Dato : 03-05-01 21:12

Jeg melder mig gerne som potentiel deltager. (det er ikke lysten der
er tvivlsom, men derimod graden af modgang fra Alt Det Andet...)

Claus Bjerre (far)