læsning af gif
Fra : Bent Rasmussen

Dato : 29-05-04 12:06

Hej,

Jeg har et mindre problem med Flash. Den kan ikke dynamisk læse gif billeder
ind via loadMovie. Derfor skal jeg bruge et program der kan konvertere gif
billeder på server-siden til jpg eller swf. Det kunne være et ASP komponent
eller et konsolprogram med parametre til input og output filer. Prisen er
selvf.
ikke irrelevant, jeg fandt f.eks. et program med en licenspris på $2000.

Det er en smule off-topic men da jeg nok ikke er den første der bruger flash
og er stødt ind i dette problem syntes jeg at det er passende at spørge her.

mvh
Bent

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 30-05-04 09:17

> [...]
>selvf.
>ikke irrelevant, jeg fandt f.eks. et program med en licenspris på $2000.

der er det gode gamle Flash Turbine, som fungerer glimrende med asp..
læs mere på http://www.blue-pacific.com/

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : LrsN

Dato : 13-06-04 08:15

"Bent Rasmussen" <exo@bent-rasmussen.info> wrote in message
> [...]
flash
> og er stødt ind i dette problem syntes jeg at det er passende at spørge

denne her gør det du taler om:
www.img2swf.com

mvh /J