Lige to hurtige spørgsmål
Fra : Mr. K

Dato : 29-05-04 00:00

Er der nogle af jer gutter, der ved hvornår Nabokrigen "The Burbs" med Tom
Hanks i hovedrollen udkommer på DVD R2 med dansk tekst?
Og filmen Hulebjørnens klan med Daryl Hannah også med dansk tekst.

Jeg har kikke rundt omkring, men jeg kan desværre ikke finde nogle release
dato?

Mvh.

Kent

Fra : Jesper

Dato : 29-05-04 01:56

Mr. K <coolviking@icqmail.com> wrote:

> [...]
> Og filmen Hulebjørnens klan med Daryl Hannah også med dansk tekst.
>
> Jeg har kikke rundt omkring, men jeg kan desværre ikke finde nogle release

The Burbs kommer på dansk DVD den 3. Juni:

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1082103871126218

Clan of the Cave Bear findes kun i den gamle R1 udgivelse fra Warner
uden danske tekster udgivet 23. November 1999, jeg tror det er for smal
en titel til dansk DVD udgivelse.

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=27638

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton