Engelsk serie/film?
Fra : Carina

Dato : 28-05-04 18:55

Hej gruppe..

Jeg huske en engelsk tvserie eller muligvis film. Jeg hælder mest til
tv-serie. Den er fra 80'erne, tidlig eller midt.

Den handler om en ung pige (15-20 år) der bliver forelsket i en af sine
forældres venner, en mand på måske 40 år, mener han havde pagehår, og mener
pigen var rødhåret.

Er der nogen der kan huske??

VH
Carina

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-04 02:53

In article <40b77cf0$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
carwina@hotmail.com says...
> [...]
> forældres venner, en mand på måske 40 år, mener han havde pagehår, og mener

Det var godt nok vagt. Kan du ikke huske noget mere?

Gerne lidt usædvanligt? Fx, den foregik på månen, manden dyrkede
elefanter, pigen havde kun et ben etc. etc.

Fra : Carina

Dato : 30-05-04 08:40

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <40b77cf0$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> carwina@hotmail.com says...

> Det var godt nok vagt. Kan du ikke huske noget mere?

Nej, ikke rigtigt. Det foregik muligvis i en familie af lidt bedre klasse -
ihverfald ikke arbejderklasse. Jeg husker sproget, personerne og 'scenen' i
det hele taget som meget britisk.
Vennen som pigen forelsker sig i er en singel-fyr.
Jeg husker det også som en serie - snarere 5 afsnit end 10.

> Gerne lidt usædvanligt? Fx, den foregik på månen, manden dyrkede
> elefanter, pigen havde kun et ben etc. etc.

Nej, intet så usædvanligt

VH
Carina

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-05-04 02:48

Carina wrote:

> Nej, intet så usædvanligt

Så noget lidt mindre usædvanligt, da? Var der en person i
serien, der havde et underligt navn, eller en speciel hårfarve
eller frisure. Du kan aldrig vide hvad der kan "kickstarte" en
eller anden tilfældig persons hukommelse. Skriv så mange
detaljer som du overhovedet kan komme i tanker om.

Evt. om den blev vist på dansk eller svensk TV...

Og før der er nogen der går galt på den, så kan det ikke have
været den der TV-serie hvori en skolelærerinde i 30'erne bliver
forelsket i en advokat i 50'erne. Ders alder passer jo ikke, og
den blev også vist sidst i 80'erne, eller muligvis først i
90'erne. Den hed i øvrigt "From May to November" eller noget i
den stil.

--
Peter Knutsen