Cola Kylling
Fra : QuidamDK@fjernmig-ho~

Dato : 28-05-04 15:07

hejsa..
Jeg søger en nem og hurtig opskrift på cola kylling..
Den skulle gerne bruges hertil aften..
En veninde havde en gang en opskrift med den er blevet væk..
Men det var noget med ketchup/pure og så cola som skulle smøres over..
Vist nok fra et ugeblad..

Hurtigt svar ønskes

Fra : Ditte Hansen

Dato : 28-05-04 15:45

<QuidamDK@fjernmig-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> En veninde havde en gang en opskrift med den er blevet væk..
> Men det var noget med ketchup/pure og så cola som skulle smøres over..

Hej

Den opskrift jeg kender er fra DDV, og hedder Kylling i Cola.
http://dk.msnusers.com/Opskrifter/kalkunampkylling2.msnw kan du finde
opskriften, ved at trykke til venstre for navnet.
Du kan jo undlade grøntsagerne som du vil.
Men selve kylling med sovsen, er ret nem at lave.

Hilsen Ditte

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 28-05-04 15:46

On Fri, 28 May 2004 14:06:59 GMT, QuidamDK@fjernmig-hotmail.com wrote:

> [...]
>En veninde havde en gang en opskrift med den er blevet væk..
>Men det var noget med ketchup/pure og så cola som skulle smøres over..

Det får du på Google (332 links på 0,3 sek.)

http://www.google.dk/search?q=cola+kylling+opskrift&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

KS

Fra : Ditte Hansen

Dato : 28-05-04 15:52

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det får du på Google (332 links på 0,3 sek.)

http://www.google.dk/search?q=cola+kylling+opskrift&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Goog
le-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

> KS

Eneste problem med den opskrift, er at der ingen ketchup/pure er i.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 28-05-04 16:31

On Fri, 28 May 2004 16:52:20 +0200, "Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk>
wrote:

>Eneste problem med den opskrift, er at der ingen ketchup/pure er i.

Har du tjekket alle 332 links?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-05-04 17:29

Den Fri, 28 May 2004 14:06:59 GMT, skrev
QuidamDK@fjernmig-hotmail.com:

>hejsa..
>Jeg søger en nem og hurtig opskrift på cola kylling..
>Den skulle gerne bruges hertil aften..

Ja, så er det jo nok allerede for sent, men her er en:
http://www.klubslank.dk/Opskrifter/kylling_i_cola.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk