NYT NYT....Kig her engang
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 13:09

gourmetklubben-herning.webbyen.dk
og i vil få mange gode opskrifter

Fra : anders

Dato : 28-05-04 13:25

<Ole> wrote:
> gourmetklubben-herning.webbyen.dk
> og i vil få mange gode opskrifter

Jeg synes den her ser specile god ud. Især fordi den er nem at lave!
http://gourmetklubben-herning.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=397021&side=&webside=3677007

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 28-05-04 15:24

*GGG*

VH og god Pinse
Pernille

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 28-05-04 13:48

On Fri, 28 May 2004 14:09:05 +0200, Ole wrote:

>gourmetklubben-herning.webbyen.dk
>og i vil få mange gode opskrifter

Jeg tror Føtex bliver rigtig glad for at se, at du ikke bare har
stjålet deres opskrifter, men også deres billeder.

KS

Fra : Villy Erichsen

Dato : 28-05-04 17:12

In article <e4deb0dbo6anqfr0v7ildd9pnfcu78ruki@4ax.com>,
<kelds@ofir.dk> wrote:

> Jeg tror Føtex bliver rigtig glad for at se, at du ikke bare har
> stjålet deres opskrifter, men også deres billeder.

Ja, hvis jeg var Ole ville jeg skynde mig at lukke siden.
Som prof. grafiker ved jeg at det er MEGET dyrt at bruge billeder man
ikke har tilladelse til - som minimum kommer man til at betale
omkostningerne for optagelserne - og det kan nemt blive flere tusinde
kroner pr. billede.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 18:49

On Fri, 28 May 2004 18:12:06 +0200, Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk>
wrote:

> [...]
>ikke har tilladelse til - som minimum kommer man til at betale
>omkostningerne for optagelserne - og det kan nemt blive flere tusinde

Tak for jeres råd , opskrifter er fjernet.
Mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 19:38

On Fri, 28 May 2004 19:48:41 +0200, Ole wrote:

>Tak for jeres råd , opskrifter er fjernet.
>Mvh Ole

Hej i gruppen
Jeg kan hermed meddele at jeg igen har åbnet vores hjemmeside.
Vi har haft en samtale med Føtex, og vi har fået lov til at lægge
deres opskrifter ind på vores hjemmeside samt billeder.
P.v.a. www.gourmetklubben-herning.webbyen.dk

Mvh Ole )