Komplet Manual til PGO, Big Max 45'r Sælge~
Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 28-05-04 11:58

Hej med jer...

Jeg har Manualen scannet ind. Det er 120 sider med alt om motor mm.
fejlfinding osv.
Ønsker du en kopi kan du købe den her for 100 kr. ialt.
Dr. Big og T-Rex bruger samme bog, ellers kan den bruges til mange modeller
udover PGO.

Køber du en ny hos C. Reinhard, får du tilsendt en kopi til 225 kr. og HUSK,
det er kun en kopi du modtager!.

Mvh.
Mogens

Ps. Bogen har IKKE noget med den fra Thansen at gøre...

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-05-04 21:13

On Fri, 28 May 2004 12:58:06 +0200, Mogens W. Larsen wrote:

> [...]
> Ønsker du en kopi kan du købe den her for 100 kr. ialt. Dr. Big og T-Rex
> bruger samme bog, ellers kan den bruges til mange modeller udover PGO.

Byder 2 skumbananer.

> Ps. Bogen har IKKE noget med den fra Thansen at gøre...

Hvilken tænker du på?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 30-05-04 08:10

Mogens W. Larsen wrote:

> Ønsker du en kopi kan du købe den her for 100 kr. ialt.

Nu kommer jeg lige og leger bussemand... er du nu sikker på at det er
lovligt at sælge en kopi af manualen uden tilladelse?

//Kjeldsen

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 30-05-04 11:21

Til Anders Kjeldsen (http://intern.itsc.dk/)

1. Det er en kopi du modtager fra importøren.
2. Må han tage fuld pris uden at oplyse at han sender en kopi..
3. Må han kopiere...
4. Der skal stå copyright hvis IKKE du må kopiere.
5. Eller at kopiering kun finde sted med deres tilladelse og det står der
heller ikke noget om..

Og en anden ting er at det rager mig en papand..

Hvad interesse har du ellers i det ?. Udover at være "Bussemand" eller ansat
ved C. Reinhardt.

Men til dem der har købt har jeg _kun_ fået positiv respons. Fordi den er
svær at undvære og har alle detaljer... Bare alene ledningsnettet mv.

Mvh. og god Pinse Anders.
Mogens

Ps. Jeg så lige at du var blevet pålagt at flytte alle dine servere fra
netværket, hvorfor dog det... Har du ikke ren mel i posen, se bare her :
http://intern.itsc.dk/

---

Fra : Mythos

Dato : 30-05-04 12:58

"Mogens W. Larsen" <mogens@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ps. Jeg så lige at du var blevet pålagt at flytte alle dine servere fra
> netværket, hvorfor dog det... Har du ikke ren mel i posen, se bare her :

Det er meget muligt det hele rager dig en papand, men så kan du i det
mindste holde dig til den rigtige gruppe, her købes og sælges der ikke, så
fjern venligst dit indlæg fra denne gruppe og fut over i den rigtige !

Kim Larsen

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 30-05-04 15:36

Læs hvad jeg skrev.. Det rager mig en papand. Men hjælper gerne andre.
Og har du et problem med dette, jamen så bland dig uden om. Det ville have
sparret dig for 2 indlæg.

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mindste holde dig til den rigtige gruppe, her købes og sælges der ikke, så
> fjern venligst dit indlæg fra denne gruppe og fut over i den rigtige !

---

Fra : Brian A.

Dato : 31-05-04 22:43

> Læs hvad jeg skrev.. Det rager mig en papand. Men hjælper gerne andre.
> Og har du et problem med dette, jamen så bland dig uden om. Det ville have
> sparret dig for 2 indlæg.

Du må vist hellere læse lidt her:
http://kortlink.dk/64g

Fra : Moller

Dato : 31-05-04 22:10

Mogens W. Larsen wrote:
> Læs hvad jeg skrev.. Det rager mig en papand. Men hjælper gerne andre.
> Og har du et problem med dette, jamen så bland dig uden om. Det ville have
> sparret dig for 2 indlæg.

   Jamen, hvis det rager dig en papand, og du i forvejen ikke har noget
brugeligt at tilbyde som hjælp, så må man jo introducere dig for :

            *PLONK*

--
VH
Lars Molnit

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 31-05-04 17:04

> Ønsker du en kopi kan du købe den her for 100 kr. ialt.

hvorfor ikke bare give den ud gratis