Hjælp til afvikling af flash på hjemmeside~
Fra : Annette

Dato : 28-05-04 08:58

Hej,
Jeg er i fasen hvor jeg tester min hjemmeside via min host, men har
problemer med at få mine swish filer til at linke til diverse html-filer.
Når jeg tester fra egen maskine er der ingen problemer.

Håber på at nogle kan afklare dette for mig, og evt. gi' et forslag til
hvordan jeg løser problemet.

På forhånd tak :)

Link til hjemmesiden: http://users.cybercity.dk/~dsl30435/ Som det ses på
siden, så viker flash-filen i toppen og menuknapperne (alt lavet med swish)
uden problemer.

Med venlig hilsen
Annette

Fra : Bo Dudek

Dato : 28-05-04 09:33

> [...]
>siden, så viker flash-filen i toppen og menuknapperne (alt lavet med swish)

jeg kan se, at du bruger mellemrum i dine navne på html-filerne
(f.eks. 'Mine Katte.html') og det skal du bestemt holde dig fra.. brug
f.eks. bindestreg istedet..

men har du i øvrigt lagt dine html sider op hos din host? det ser ikke
ud til det, eller også ligger disse filer ikke i roden af dit
webhotel.. ?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Annette

Dato : 28-05-04 10:16

Jeg tænkte også at det var fordi at filerne ikke var uploadet, men det er
tjekket, og det er de, og de ligger endda i samme mappe.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 30-05-04 09:15

>Jeg tænkte også at det var fordi at filerne ikke var uploadet, men det er
>tjekket, og det er de, og de ligger endda i samme mappe.

hov, jamen vent lidt.. i din getURL er der sikkert
"/~dsl30435/lidtommig.html" men prøv at skifte det til
"lidtommig.html"

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Annette

Dato : 30-05-04 15:18

Jeg kan godt se hvad du mener, men i selv swish-filen står det rigtigt, så
jeg ved ikke hvor jeg evt skal ændre det...

Fra : Bo Dudek

Dato : 02-06-04 09:37

>Jeg kan godt se hvad du mener, men i selv swish-filen står det rigtigt, så
>jeg ved ikke hvor jeg evt skal ændre det...

forsøg evt. at ændre det til "../lidtommig.html"

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk