Rockerne på DVD - Hvorfor nu det? :(
Fra : Fax_Modem

Dato : 28-05-04 06:30

Hejsa

Videostreaming på nettet er en god ting men savndede egentlig at se Per,
Mini, Baune og Glen folde sig ud på TV-skærmen. Derfor havde jeg sat mig for
at købe DVD'en....men bremserne blev slået i da jeg fandt at DVD'en kun
indeholdte 12 afsnit i alt. Det vil sige at man bliver snydt for de sidste 8
afsnit - hvad er det sjove i det? Hvorfor får vi ikke alle 20 afsnit?

Nogen der ved om der kommer ekstra cd med de øvrige afsnit?

- Jesper

Fra : Emil Saksager

Dato : 28-05-04 10:47

"Fax_Modem" <jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om der kommer ekstra cd med de øvrige afsnit?

Det skulle ikke undre mig, så kan de tjene endnu en formue på det... Præcis
som det skete ved Langt fra Las Vegas..

Emil Saksager
Shareholders United - www.shareholdersunited.org
Old Trafford.dk - www.oldtrafford.dk

Fra : Morten DH

Dato : 28-05-04 13:46

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Det skulle ikke undre mig, så kan de tjene endnu en formue på det...
Præcis
> som det skete ved Langt fra Las Vegas..

Og selv og branchen konstant forsøge at malke os igen og igen står de lige
undrende over for den stigende piratkopiering.. tsk...

Fra : ML-78

Dato : 28-05-04 18:03

Fax_Modem skrev:

> [...]
sidste 8
> afsnit - hvad er det sjove i det? Hvorfor får vi ikke alle 20 afsnit?

Fordi de lige skal se, om den første sælger godt før de vil overveje at
udsende resten af afsnittene. Men ja, idéen med kun at udgive tilfældige
afsnit fra hist og her i serien er dårlig.

> Nogen der ved om der kommer ekstra cd med de øvrige afsnit?

Det gør der hvis den første sælger godt, ellers ikke. Hvis den udkommer
er det alligevel noget rod, fordi afsnittene er spredt tilfældigt på de
to udgivelser.

Lad være med at købe den. Hvis de vil have den skal sælge, må de udgive
et ordentligt produkt.

ML-78