Korn til Roskilde..
Fra : Søren Bertelsen

Dato : 28-05-04 05:36

omg! håber vel alle jer korn fanatikere har lagt mærke til at koRn kommer
til Roskilde festival i år

Kunne godt være man skulle rejse heeele vejen til Roskilde, for at se dem :)
nu kom man jo ikke til koncerten sidste gang.

Kapiiiiise

--

mvh.
Søren Bertelsen

msn: munkidk@hotmail.com
mail: s@bertelsen.mail.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 08:09

Søren Bertelsen skrev bl.a.:
> [...]
>
> Kunne godt være man skulle rejse heeele vejen til Roskilde,
> for at se dem :) nu kom man jo ikke til koncerten sidste gang.

KORN.... det er da sådan noget man såer uden på marken.......
eller er det bare mig der er galt på den.

--
Lars
-som har kørt meget korn dog ikke til Roskilde.

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-05-04 09:24

Lars Raaby wrote:

> KORN.... det er da sådan noget man såer uden på marken.......
> eller er det bare mig der er galt på den.

Roskilde Festival foregår jo også stort set på en mark.

/David

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 19:44

David Rasmussen skrev bl.a.:

> Roskilde Festival foregår jo også stort set på en mark.

Ja det kan da godt være lidt muddret engang i mellem.
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 23:45

> KORN.... det er da sådan noget man såer uden på marken.......
> eller er det bare mig der er galt på den.

I Tyskland er Korn noget man drikker og bliver meget fuld af...

Mvh
Michael Bas

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 29-05-04 11:57

Michael Bas wrote:
> I Tyskland er Korn noget man drikker og bliver meget fuld af...

Det passer jo også meget godt med subj.

Anyways, så vil jeg da se, om ikke jeg kan få tid til at se Korn.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | Nordvestjysk Brass Band - http://nvbb.dk
jakob@dataloger.dk | Vinder af 1. division

Fra : L. Christensen

Dato : 02-06-04 14:55

> [...]
:)
> nu kom man jo ikke til koncerten sidste gang.

Ja, det skal nok blive fedt. Jeg skal afsted og jeg glæder mig virkelig
meget. Jeg kunne nemlig heller ikke komme til koncerten da de sidst var her.

--
Lina Lind Christensen