Glas
Fra : Jasper Norman

Dato : 27-05-04 22:46

Hej.

Er der nogen der har en idé om, hvor man kan få fat i noget billigt glas?
Det skal bruges til at rep. et akvarie, og tykkelsen betyder ikke noget.
(dækglas).

/Jasper

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 28-05-04 01:14

En glarmesters affaldscontainer?

KS

Fra : Chriz

Dato : 28-05-04 08:05

Din lokale genbrugsstation i containern med vinduer
(Der er rigtig meget at vælge i mellem)

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 15:05

"Chriz" <write_chriz@excite.com> skrev i en meddelelse
> Din lokale genbrugsstation i containern med vinduer
> (Der er rigtig meget at vælge i mellem)

Bemærk at det langt fra er alle genbrugsstationer der går ind for
genbrug.....!
Oftest er det forbudt at fjerne genstande fra pladsen, med mindre andet
specifikt er anvist (fx "Klunsecontainer").
Tåbelige regler, da der ofte er ting man faktsik kan bruge, fx børnecykler
o.l.

Stefan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-05-04 23:19

Stefan wrote:

> [...]
> andet specifikt er anvist (fx "Klunsecontainer").
> Tåbelige regler, da der ofte er ting man faktsik kan bruge, fx

Det har også ofte undret mig.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 29-05-04 19:37

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in

> [...]
> Det skal bruges til at rep. et akvarie, og tykkelsen betyder ikke noget.

De fleste tømrervirksomheder har en affaldscontainer stående, hvor de bl.a.
smider gamle vinduer. Affaldet betaler de sk...dyrt pr kilo for at komme af
med, så du skulle nok kunne bomme en rude hos en lokal virksomhed. Hvis du
bor i nærheden af Djursland, kan du få en af mig.

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde: