Master and Commander 2-disc DVD
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-04 21:44

Er det bare mig der ikke leder de rigtige steder - eller ser det ud til at
vi i Danmark ikke skal have en 2-disk udgave af Master and Commander? Synes
i hvert fald ikke at jeg kan finde andet end 1-disk udgaven nogen steder.
Ved godt at den findes i R2UK men ville lige høre om der var snak om en
DK-udgave først?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbnede 15. maj i Randers

Fra : Peter Lind

Dato : 27-05-04 22:17

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message
> [...]
> i hvert fald ikke at jeg kan finde andet end 1-disk udgaven nogen steder.
> Ved godt at den findes i R2UK men ville lige høre om der var snak om en

Jo der er da lige kommet en 2-disc udgave på dansk, f.eks her:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5707020000113 - og sikkert også
steder i Jylland, hvor du vist skriver fra. Og jeg har da også set den i en
butik i levende live, så deet.

Mvh
Peter Lind

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-04 22:25

Peter Lind skrev i en meddelelse...

> [...]
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5707020000113 - og sikkert også
> steder i Jylland, hvor du vist skriver fra. Og jeg har da også set den i

Takker for svaret - så må det være mig der er blevet blind

Jeg lader straks (eller så snart mit arbejde tillader det) jagten gå ind på
et eksemplar i levende live - jeg trænger til mit Crowe-fix

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbnede 15. maj i Randers

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-05-04 06:48

> [...]
>
> Jeg lader straks (eller så snart mit arbejde tillader det) jagten gå ind

> et eksemplar i levende live - jeg trænger til mit Crowe-fix

Hvorfor ikke bare bestille den fra Axelmusic (linket ovenfor)? De har gratis
levering og klippestabil service!

/Mikkel

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-05-04 22:52

Mikkel Selsøe Sørensen skrev i en meddelelse...

> Hvorfor ikke bare bestille den fra Axelmusic (linket ovenfor)? De har
gratis
> levering og klippestabil service!

Det kunne jeg jo selvfølgelig gøre. Tror nok problemet er, at jeg endnu ikke
har bestemt mig til om det skal være en R2DK udgave til 250 kroner eller en
R2UK udgave til 150 - med samme indhold. Indtil videre var mit eneste
argument for at vælge den danske udgave, at jeg kunne få danske
oversættelser på alle de sømandsudtryk der flyver omkring i filmen, men
eftersom jeg aldrig har været nogen søulk selv, tvivler jeg på at en dansk
oversættelse hjælper noget overhovedet. Synes i hvert fald ikke teksterne i
biografen klargjorde tingene meget - med undtagelse af den fritidssejler og
Jack Aubrey fan jeg så filmen sammen med den ene af gangene

Så det kan da godt være det ender med at jeg besøger cd-wow - måske

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-05-04 17:36

Tina Susanne Johansson wrote:

> Så det kan da godt være det ender med at jeg besøger cd-wow - måske

Ja, du ville kunne få den til £7.49 = ca. 82 kroner incl. forsendelse
hvis du kunne bruge R1 udgaven. Så ville du også få et DTS-lydspor.

/David