Bugtracking tool
Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-05-01 16:51

Hej NG

Vi sidder i øjeblikket og laver projekt på skolen og savner i den
forbindelse et program til at gemme oplysninger om bugs fundet i det
program, som vi skal lave. Derved har vi mulighed for at spore de fundne
bugs senere og husker derved at rette dem.

Det vi kunne tænke os var f.eks. en javaapplikation, som kunne ovenstående.
Denne applikation skulle være distribueret således at hver programmør har
mulighed for at gemme bugs i den centrale database uafhængigt af hinanden.

Hvis der er nogen, som har kendskab til et lignende program(freeware eller
en trial) eller ved hvor man evt. kan downloade et så vil vi meget gerne
hører fra jer.

På forhånd tak!
Morten

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 02-05-01 21:22

Prøv Bugzilla (http://www.mozilla.org/projects/bugzilla/), det er dog ikke
javabaseret.
Om et par måneder er der forhåbenligt også et java baseret
(http://scarab.tigris.org/)
Ellers er der jo altid freshmeat.....
- Kasper

- Kasper

Fra : Morten Sørensen

Dato : 04-05-01 21:32

Hej Kasper

Tak for dit svar, jeg vil prøve at kigge på de pågældende programmer og ja
jeg vil også håbe at http://scarab.tigris.org/ 's javabaserede program snart
er færdigt, for deres projekt ser interresant ud!

MVH
Morten