Motion...Jubiii
Fra : Katja Law

Dato : 27-05-04 18:45

Hej alle.
Jeg har set lyset!!!
Jeg meldte mig på et "fedtmuler" hold for 8 uger siden i et fitnes center.
Jeg har aldrig tidligere dyrket holdtræning og er blevet utroligt positivt
overrasket. Det er både effektivt og hylende sjovt ( i hvert fald på det
hold jeg går ). Jeg har i løbet af de 8 uger, tabt ca. 8 kilo og 39 cm.
Derudover har jeg fået muskler på steder, jeg ikke anede jeg kunne. Jeg har
fået en udmærket kondi og et mægtigt humør. Jeg har det bedre både fysisk og
psykisk end jeg har haft i mange år. Jeg skriver dette, da det måske kunne
være af interesse for andre, som bare lige skulle há en " insider "
historie.
Fra at være meget overvægtig og ude af stand til at overkomme ret meget, er
jeg kommet til at være..mindre overvægtig, men med mod på og kræfter til det
meste.
Har nogen fået blod på tanden, ká jeg bare sige...go for it.
Kh.
Katja L

Fra : -= J.L.C. =-

Dato : 31-05-04 08:30

Hej Katja.

SUPER! ..sådan skal det være.! bare klø på og giv din krop det velvære
den fortjener!.

Husk altid " Din krop er dit tempel, og den skal du være i til den dag du
forlader denne jord " elsker at sparker røv og dyrke motion ( Løber, cykler,
svømmer, kamsport ) og jeg har fået meget gode resultater selv også og har
det kanon med mig selv og har fået en pæn muskuløs figur på godt et år!

GO GIRL! and kick ass.. vil ønske at mange flere dansker ville tage sig
sammen istedet for at sidde og fedede den af foran det skide fjernsyn hver
eneste dag! det er ikke andet end tidspild i længende... men jo!. det skal
til at slappe af.. det er rigtigt, en lad det ikke overtager jeres liv.

Positiv tanke til alle!

Mvh
J.L.C.