Søges: lav, bred, dyb kommode til opbevari~
Fra : Michael

Dato : 27-05-04 18:43

Hej

Jeg skal bruge nogle lave, brede, dybe kommoder til opbevaring af DVD'ere og
til at have mit TV stående på.
De må ikke være højere end 60 cm. De skal være mindst 60 cm dybe. Der skal
være mindst to rækker skuffer der indvendigt er mindst 15 cm høje og mindst
40 cm dybe.
De skal være enkle og stilrene i designet, og må gerne være sorte lidt
ligesom Dirigent fra Ikea (s. 83 i 2004 kataloget), men som Ikea ikke
længere forhandler, dog er det ikke et krav, da jeg altid kan male dem.
http://tinyurl.com/2dbeb
Er der nogen her der kender et produkt der kan opfylde disse krav?
Der må da være andre, der har behov for opbevaring af DVD'ere, i lidt større
mængder, men som ikke ønsker dem stående fremme, hvad gør man så?

På forhånd tak og

Mvh

Michael

P.S. Fjern dette ved direkte svar

Fra : Vittrup

Dato : 28-05-04 08:38

Måske er der noget her du kan bruge
http://www.audio-link.dk/Horizont_forside.htm
Dybde er godt nok kun 58cm men download oversigten og få evt. katalog
tilsendt

Søren
www.audiocompagniet.dk